خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بیمه ایران:

دو میلیارد تومان خسارت به دانش آموزان شین‌آباد پرداخت کرده‌ایم

دو میلیارد تومان خسارت به دانش آموزان شین‌آباد پرداخت کرده‌ایم
کد خبر : ۲۴۸۰۸۴

بیمه ایران خسارت دانش‌آموزان شین آباد را بر عهده گرفت و علیرغم تمامی موانع موجود به سبب مسئولیت اجتماعی خود در مجموع دو میلیارد تومان به دانش آموزان حادثه دیده شین آباد پرداخت کردیم همچنین به عنوان هدیه به تمامی این دانش‌آموزان بیمه عمر و زندگی به ارزش ۶۰ میلیون تومان تعلق گرفت.

مدیرعامل بیمه ایران گفت: بیمه ایران خسارت دانش‌آموزان شین آباد را بر عهده گرفت و علیرغم تمامی موانع موجود به سبب مسئولیت اجتماعی خود در مجموع دو میلیارد تومان به دانش آموزان حادثه دیده شین آباد پرداخت کردیم همچنین به عنوان هدیه به تمامی این دانش‌آموزان بیمه عمر و زندگی به ارزش ۶۰ میلیون تومان تعلق گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امراللهی مدیرعامل بیمه ایران در سلسله نشست های خبری وزارت اقتصاد به مناسبت دهه فجر، گفت: ما سعی کردیم برای بالا بردن کیفیت شرکت مجامع فصلی را برگزار کنیم که هر سه ماه یکبار تمامی روسا و معاونین‌شان در آن شرکت کرده و عملکرد فصلی آنان مورد سنجش و ارزیابی قرار بگیرد و در این بین افراد برگزیده نیز تشویق می‌شوند.

وی گفت: استراتژی بیمه ایران بر اساس فاکتورهای وزارت اقتصاد تدوین و نهایی شده که به زودی به تصویب هیات مدیره می‌رسد. ما قصد داریم در چشم‌انداز ۱۴۰۴ که همراه می‌شود با صد ساگلی بیمه ایران به رشد و توسعه مناسبی در این زمینه دست پیدا کنیم.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به اینکه شرکت نیمی از پرتفوی بیمه کشور را در اختیار دارد، گفت: بیمه ایران یک بیمه اتکایی در سطح دنیاست. ما توانستیم که در سال جاری بیش از ده میلیون بیمه نامه شخص ثالثصادر کنیم.

وی در ادامه افزود: البته لازم به ذکر است که برخی از نهاد ها مانند قوه قضاییه وزارت نیرو و نیز بنیاد شهید طرف قرارداد ماه هستند و از خدمات ما استفاده می‌کنند. از سوی دیگر صنایع بزرگ کشور همانند خودروسازی، پتروشیمی و فولاد نیز جزو مشتریان ما هستند.

امراللهی با اشاره به اینکه قصد داریم در چشم انداز ۱۴۰۴ به بزرگترین شرکت بیمه در غرب آسیا تبدیل شویم گفت: ما قصد داریم که در برنامه توسعه خود سطح فروش را به ۹۰ هزار میلیارد تومان در سال برسانیم و سعی مان بر این است که نیمی از این فروش را بر روی بیمه عمر و زندگی متمرکز کنیم.

وی در ادامه افزود: به همین منظور بیمه زندگی «مان» که به معنی ماندگاری، امنیت و نشاط است، راه اندازی شده است.

امراللهی تصریح کرد: سیستم جامع بیمه‌گری و همچنین نظام جامع ارتباط با ذی‌نفعان را طراحی کرده‌ایم که بتوانیم به صورت ۲۴ ساعته در خدمت بیمه‌شدگان باشیم.

مدیرعامل بیمه ایران در خصوص شیوه جدید صدور نمایندگی این بیمه عنوان کرد: نمایندگی های ما دیگر به صورت فیزیکی به افراد اعطا نخواهد شد و افراد می‌توانند از طریق اینترنت ثبت نام کرده و به صورت آنلاین در آزمون‌ها شرکت کنند که این مساله در راستای گسترش دولت الکترونیک است.

امراللهی تصریح کرد: در سال ۹۳ و تا اینجای کار چهار هزار میلیارد تومان خسارت پرداخت شده که نیمی از آن بیمه شخص ثالثو حوادثرانندگی بوده است.

وی عنوان کرد: بیمه ایران به منظور افزایش سرمایه اولیه خود رقم ۳۹۰ میلیارد تومان را به سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش داد که این مساله باعثمی‌شود شرکت ما از نظر توانگری در وضعیت مطلوبی قرار گیرد. همچنین در بحثسرمایه‌گذاری‌های خود ما تاکنون ۸۰۰ میلیارد تومان را در بورس سرمایه گذاری کرده ایم.

مدیرعامل بیمه ایران در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص بیمه حوادثدانش‌آموزی، بیمه ایران خسارت دانش‌آموزان شین آباد را بر عهده گرفت و علیرغم تمامی موانع موجود به سبب مسئولیت اجتماعی خود در مجموع دو میلیارد تومان به دانش آموزان حادثه دیده شین آباد پرداخت کردیم همچنین به عنوان هدیه به تمامی این دانش‌آموزان بیمه عمر و زندگی به ارزش ۶۰ میلیون تومان تعلق گرفت.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز