خبرگزاری کار ایران

خسارت هزار و ۴۰۰میلیارد تومانی بیمه ایران را تایید نمی کنم

خسارت هزار و ۴۰۰میلیارد تومانی بیمه ایران را تایید نمی کنم
کد خبر : ۱۹۸۸۸۱

رشد دیه در سالهای گذشته به میزانی بوده است که شخص ثالثاز سایر رشته ها سوبسید گرفته است و درآمدها وسودهای سایر رشته های بیمه ای درشخص ثالثهزینه شده است.

مدیر عامل شرکت بیمه ایران از رونمایی بیمه «مان» درروزهای آتی خبر داد و گفت " مان " به معنای حافظ بنیاد خانواده است که «م» مخفف ماندگاری «الف» مخفف امید و «ن» مخفف نشاط است همجنین علت عدم قرار داد با آموزش وپرورش بدهی آن به بیمه ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود امراللهی، مدیر عامل بیمه ایران در نشست خبری که صبح امروز دروزارت اقتصاد برگزار شد میزان فروش بیمه ایران را در سال مالی منتهی به ۹۲ بالغ بر ۷۲ هزار میلیارد ریال اعلام کردوگفت: میزان پرداخت خسارت در این زمان بالغ بر ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: درپنج ماهه ابتدایی سال ۹۳ میزان فروش بیمه ایران بالغ بر ۴۵ هزار میلیارد ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۶ درصد رشد داشته است. همچنین در این مدت ۱۷ هزار و ۵۰۰میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد افزایش داشته است.

امر اللهی اصل شفافیت را استراتژی اصلی هیات مدیره جدید بیمه ایران دانست وافزود: بیمه ایران در کنار ۲۹ شرکت خصوصی دیگر در عرصه بیمه کشور به تمام اقشار کشور اعم از صنایع، بنگاههای اقتصادی، سازمانهای خصوصی ودولتی خدمات رسانی می کنند.

مدیر عامل شرکت بیمه ایران ادامه داد: براساس اصل شفافیت در نظر داریم اطلاعات را شفاف و واضح به خصوص هنگام خرید بیمه نامه به مردم ارائه دهیم و اطلاعات لازم را به سازمانهای ناظر ارائه کنیم.

امر اللهی افزایش کیفی خدمات را از دیگر استراتژی های هیات مدیره بیمه ایران عنوان کرد وادامه داد: در نظر داریم این سیاست را از طریق سرعت ارزیابی و پرداخت خسارت به زیان دیدگان تحقق بخشیم. در همین راستا در سال گذشته با بررسی هایی که صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم که مقداری از خسارات پرداخت نشده باقی مانده است که آن را از محل آزاد کردن ۲۲۰میلیارد ریال سپرده‌ی بانکی پرداخت کردیم.

وی بااشاره به اینکه در نظر داریم در پرداخت خسارت هایمان چک وپول نقد را حذف کنیم افزود: درچندین شعبه تهران و شهرستانها سیاست در یافت و پرداخت الکترونیکی در بیمه ایران اجرا شده است و تا اواسط مهر تمام عملیات دریافت و پرداخت در شرکت سهامی ایران الکترونیکی خواهد بود وچک حذف خواهد شدکه این امر به نظارت عملیات فنی و هم نظارت بهتر سازمانهای ناظر کمک می کند.

وی تصریح کرد: با این اتفاق هم نظارت ما افزایش پیدا می کندوهم امکان سوءاستفاده های گوناگون به شدت کاهش می یابد.

امراللهی از راه اندازی بیمه «مان» خبر داد و افزود: طی روزهای آتی از این بیمه منحصر به فرد رونمایی خواهد شد که اسم این بیمه به معنای حافظ بنیاد خانواده است که «م» مخفف ماندگاری «الف» مخفف امید و «ن» مخفف نشاط است.

وی ادامه داد: تا پایان سال در نظر داریم میزان فروشمان را به صدهزار میلیارد ریال برسانیم.

مدیر عامل شرکت بیمه ایران افزود: تبدیل فعالیتهای بیمه ای از حالت رقابتی به مشارکتی با سایر شرکتهای بیمه از اهداف بیمه ایران است.

امراللهی با بیان این مطلب که زیر ساختهای سرمایه گذاری مان را مورد بازنگری قرار داده ایم گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از طریق هلدینگ سرمایه گذاری درحوزه انرژی، ‌گاز، ‌پتروشیمی، آی تی، گردشگری سرمایه گذاری خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت بیمه ایران افزود: در نظر داریم صنعت بیمه، ‌ صنعت آی تی و صنعت گردشگری را با هم گره بزنیم که در حال اجرایی کردن این امر هستیم و همچنین ساخت وساز یکی دیگر از حوزه های سرمایه گذاری بیمه ایران است که با درآمد خرد بیمه های زندگی پیش بینی ما ن این است که به نحو مطلوبی سرمایه گذاری انجام شود.

وی با بیا ن این مطلب که صنعت بیمه و بیمه ایران در رشد وتوسعه نقش بسزایی دارند تصریح کرد: جمع آوری پس اندازهای خرد وسرمایه گذاری در محل های سرمایه گذاری دارای مزیت های نسبی و رقابتی در کشور و منطقه موجب توازن بین صنعت بیمه و بانکداری می شود.

وی درخصوص خسارت هزار و ۴۰۰میلیارد تومانی بیمه ایران گفت: هنوز مجمع بیمه ایران برگزار نشده است و نمی توان این میزان خسارت را تایید کرد.

امراللهی افزود: رشد دیه در سالهای گذشته به میزانی بوده است که شخص ثالثاز سایر رشته ها سوبسید گرفته است و درامدها وسودهای سایر رشته های بیمه ای درشخص ثالثهزینه شده است.

وی در خصوص پرونده معوقات بیمه ایران گفت: این بیمه مربوط به ۶ یا ۷ سال پیش بوده است ودر حال حاضر مجرمین آن در حال محاکمه هستند وما در تلاش هستیم تا حقوق بیمه ایران را احقاق کنید.

مدیر عامل شرکت بیمه ایران مطالبات بیمه ایران را بالغ بر ۲۴ هزار میلیارد ریال عنوان کرد وادامه داد: با پیگیری های جدی همکارانم در حال کاهش این میزان هستیم که یکی از مطالبات بیمه ایران مربلوط به آموزش وپرورش است که حدود ۴هزار و ۳۰۰میلیارد ریال می شود و به دلیل این بدهی علیرغم میل باطنی نتوانستیم قرار دادمان را با وزارت آموزش وپرورش تمدید کنیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز