خبرگزاری کار ایران

با دو زمین چمن – استخر و سونا- سالن بدنسازی و پیست دوومیدانی

ورزشگاه کارگران ارومیه جزو بهترین ورزشگاههای استان است

ورزشگاه کارگران ارومیه جزو بهترین  ورزشگاههای استان است
کد خبر : ۵۶۳۹۲۵

منوچهر هیربد مدیر مجموعه ورزشی کارگران ارومیه در باره اهمیت این مجموعه می گوید: این ورزشگاه برای استفاده کارگران و خانواده های ایشان احداث شده اما باید عرض کنم که وقتی ورزشگاهی احداث می شود تمامی مردم به نوعی از آن بهره مند می شود.

 مجموعه فرهنگی- ورزشی کارگران شهرستان ارومیه در سال 1374 در فاز نخست  مساحت 21 هزار و 200 متر مربع جهت بهره مندی کارگران  استان آذربایجان غربی در خیابان رودکی ،خیابان شهید خردمند احداث گردید.

به گزارش ایلنا ؛ این مجموعه شامل بخش هایی از جمله سالن ورزشی،چمن مصنوعی، چمن طبیعی جهت برگزاری مسابقات رسمی  ، استخر  و سالن بدنسازی(در حال تکمیل) می باشد که پذیرای کارگران و خانواده های آنان می باشد.

مدیر مجموعه کارگران ارومیه آقای منوچهر هیربد وتعداد 4 نفر در این مجموعه ( بجز استخر مجموعه که به بخش خصوصی واگذار شده است )مشغول بکار هستند.

احداث استخر مجموعه ورزشی هم که به عنوان " شهدای غواص" مزین شده است در زمینی به مساحت 1180 متر مربع  با 27 میلیارد ریال اعتبار  از سال 1388  آغاز شده بود و با امکاناتی از قبیل جکوزی،سونای خشک و سونای بخار در هفته تعاون سال 95 با حضور مسئولانی از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و و دکتر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای  اسلامی  افتتاح گردید .  

منوچهر هیربد مدیر مجموعه ورزشی کارگران ارومیه در باره اهمیت این مجموعه می گوید: این ورزشگاه برای استفاده  کارگران و خانواده های ایشان احداث شده اما باید عرض کنم که وقتی ورزشگاهی احداث می شود تمامی مردم به نوعی از آن بهره مند می شود.

وی گفت: بنا بر تصمیماتی که از وزارت متبوع اتخاذ شده می بایست جهت در آمدزایی و مخارج و حفظ و نگهداری مجموعه ؛ بخش هایی از آن را به بخش خصوصی واگذار کنیم که استخر شهدای غواص ما اکنون در اجاره بخش خصوصی است.

البته بازهم برای کارگران و خانواده محترم ایشان تمهیدات ویژه ایی داریم و در قرار داد هم ذکر شده که استفاده خانواده کارگران همراه با تخفیف ویژه از استخر باشد.

وی افزود: ساختمان اداری را به گونه ایی ساختیم که دو تا سوییت خوب و بزرگ هم برای مهمانانی که از راههای دور به ارومیه می آیند مورد استفاده قرار گیرد و این خود کمک زیادی به ورزش کارگران است.

هیربد اضافه کرد: مجموعه کارگران ارومیه هنوز هم فضای خالی دارد و هر چند که محدود است اما می توان برای تفریحات و بازیهای مختلف از آن استفاده کرد وبرای اینکار دنبال سرمایه گذار هستیم.

وی افزود: ماه گذشته آقای دکتر رمضی مدیرکل امور ورزشی بازدیدی از مجموعه داشتند و از فضاهای مختلف و امکانات مجموعه بازدید کردند و روند نگهداری ورزشگاه کارگران ارومیه را مفید و مثبت ارزیابی نمودند.

وی در پایان گفت: این مجموعه به این بزرگی را به همراه 4 نفر از همکارانم اداره می کنیم که واقعا کاری دشوار است ولی با عشق و علاقه همگی کار می کنیم و همین عشق و علاقه است که مجموعه را سرپا نگه داشته است اما امیدوارم که نگاهی ویژه به تامین منابع انسانی به وجود آید چرا که واقعا نیاز به نفرات بیشتری است.

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز