خبرگزاری کار ایران

بیانیه هیات ورزش کارگری در پی درگذشت بزرگانی از جامعه ورزش

قدر گنجینه های ورزش را در زنده بودن بیشتر بدانیم

قدر گنجینه های ورزش را در زنده بودن بیشتر بدانیم
کد خبر : ۳۴۰۷۵۹

طی دو سه روز اخیر جامعه ورزش ایران بزرگانی را از دست داد که هر کدام سرمایه بزرگ و گنجینه های ورزش این کشور بودند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، همایون بهزادی یا مرد سرطلایی فوتبال ایران کاپیتان تیم ملی و پرسپولیس و برخواسته از مکتب شاهین در سن 73 سالگی پس از چند سال دست و پنجه نرم کردن با بیماری و نداری و کم توجی های مسئولین فوتبال ساعت یک بامداد پنج شنبه جان به جان آفرین تسلیم کرد تا جزو یکی از آخرین یادگارهای پرسپولیس از آن بازی معروف شش تایی ها باشد.
قبل از او رضا احدی باریکن خوش اخلاق و خوش تکنیک و اولین لژیونر فوتبال ایران به آلمان در بعد از انقلاب در کنج خلوت و تنهایی غریبانه در حالیکه هنوز دهه پنجاه عمر خود را به پایان نرسانده بود از دنیا رفت .
او که بچه نظام آباد بود و در همین محل توسط مستر رایکوف کشف شد و در باشگاه دیهیم به عضویت استقلال در آمد بازیکنی خوش نقش و بسیار فنی بود و در بعد اخلاق هم سرآمد بود اما بعد از دوران فوتبالش چندصباحی مربیگری کرد و تیم های پایه استقلال را به یک کارخانه بازیکن ساز تبدیل کرد اما روزگار با وی هم سر ناسازگاری گذاشت و او به بوته فراموشی سپرده شد و در نهایت هفته گذشته او هم جان به جان آفرین تسلیم کرد.
روز جمعه هنوز داغ این دو عزیز را داشتیم تحمل می کردیم که یکی از خادمان ورزش کارگری و دبیر هیات ورزش کارگران تهران برای چندمین بار طی دوسه ماهه اخیر یکی دیگر از بستگانش را از دست داد تا مجید محمدی خوش اخلاق ما هم در جامعه کارگری امسال را سالی تلخ برای خودش بداند.
مجید محمدی اینبار پسر عمه خود را در عنفوان جوانی از دست داد که حقیقتا برای خانواده محترم محمدی روزگار کمی سخت و تلخ باشد.
هیات ورزش کارگری استان تهران با تسلیت درگذشت این عزیزان در بیانیه ایی که از سوی حسن حمیدی رییس این هیات صادر کرده آورده است: اگر چه سخت است که جامعه ورزش بعد از از دست داادن حجت الله خطیب در ابتدای امسال سید جواد رفوگر و رضا احدی و همایون بهزادی را هم اخیرا ازدست داد و دبیر هیات کارگری استان تهران هم برای چندمین بار امسال در سوگ یکی از بستگانش نشست.  ضمن تسلیت به خانواده های داغدار این عزیزان و جامعه ورزش از خداوند منان برای آن مرحومان طلب آمرزش و برای بازماندگان صبر و بردباری مسالت می نماید.
این هیات در ادامه آورده است: انشالله قدر سرمایه های خود را تا زمانیکه هستند بدانیم و تا زنده ایم بیاد هم باشیم چرا که وقتی که عزیزی را از دست دادیم جز گردن نهادن به مشیت الهی و آه و افسوس کار دیگری نمی توان کرد.
ما نیز در این رسانه در گذشت عزیزان جامعه ورزش را تسلیت گفته و از خداوند منان برای یکایک آنها  طلب آمرزش و رحمت از خداوند داریم.
ضمنا برای سلامتی منصور پورحیدری هم دعا کنیم تا انشالله سلامتی کامل خود را بدست آورد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز