خبرگزاری کار ایران

تونل وحشت لیورپول

گذشته و آینده یورگن کلوپ در یک بازی رو در روی هم

گذشته و آینده یورگن کلوپ در یک بازی رو در روی هم
کد خبر : ۱۵۴۶۵۳۶

در دور سوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا جدال حساس دیگری برگزار خواهد شد، تیم های لیورپول و لایپزیگ در ورزشگاه رد بول آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، لایپزیگ و لیورپول امشب در ردبول آره‌نا به مصاف هم می‌روند، دو تیمی که نقطه اشتراکشان یورگن کلوپ است؛ در اولی از آغاز سال جدید مدیریت فوتبال ردبول را برعهده می‌گیرد که یکی از تیم‌هایش لایپزیگ است و در دومی 9 سال پرشور را پشت‌سر گذاشته است.

تحول لیورپول با آرنه اسلوت قصد توقف ندارد و قرمزها یکشنبه این هفته یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود برابر چلسی را بردند و مربی هلندی برنده مبارزه با مربی ایتالیایی، انزو مارسکا شد. قرمزها با پنالتی محمد صلاح و گل کورتیس جونز کاری کردند که گل خوب نیکلاس جکسون فقط تلخی شکست را کمتر کند و لیورپول یک امتیاز برتری‌اش نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر را حفظ کند.

این دهمین برد لیورپول در 11 بازی با مربیگری اسلوت بود. دوتا از این پیروزی‌ها در لیگ قهرمانان برابر رقبای ایتالیایی بوده و لیورپول بعد از پیروزی 3 بر یک مقابل میلان، بولونیا را با دو گل شکست داد هرچند در بازی دوم خوش‌شانس بودند از اینکه تیم میهمان از فرصت‌هایش خوب استفاده نکرد.

بازی‌های سختی در پیش است، یکشنبه در امارات با آرسنال روبه‌رو می‌شوند، چهارشنبه در جام اتحادیه و شنبه بعدش در لیگ برتر به ترتیب میهمان و میزبان برایتون خواهند بود و قبل از تعطیلات ملی آبان، با بایرلورکوزن و استون ویلا دیدار می‌کنند. رئال مادرید، خیرونا، لیل و پی‌اس‌وی آیندهوون حریفان بعدی لیورپول در لیگ قهرمانان هستند که در حال حاضر در رده پنجم جدول این رقابت‌ها قرار دارد.

لیورپول که به دنبال هشتمین پیروزی متوالی خود در رقابت‌های مختلف است، هر پنج بازی خارج از خانه‌اش زیر نظر اسلوت را برده با سه کلین‌شیت و تنها دو گل خورده ضمن اینکه بعد از فصل 2002-2001 لیورپول در خانه هیچ تیم آلمانی شکست نخورده است، این شامل پیروزی 2 بر صفر در ردبول آره‌نا در فوریه 2021 هم می‌شود که آن موقع، کلوپ مربی لیورپول بود.

حالا تیم مارکو رز باید از قهرمان سال 2019 لیگ قهرمانان الهام بگیرد به خاطر آنکه دو بازی قبلی‌شان را باخته‌اند هرچند برابر دو تیم بزرگ اتلتیکومادرید و یوونتوس بوده. هر دو بازی نزدیک بود، مسابقه اول را با گل دقیقه آخر خوسه خیمنس باختند و در بازی دوم برتری یک گله مقابل یوونتوس 10 نفره را از دست دادند و 3 بر 2 شکست خوردند.

در آن بازی، یوونتوس بعد از هفت دقیقه، گلیسون برمر، مدافع کلیدی‌اش را به دلیل مصدومیت از دست داد و میکه دی‌گرگوریو، دروازه‌بان میهمان هم بعد از نیم‌ساعت از گذشت بازی اخراج شد. بعد از آن تیم رز، دو برد داخلی برابر ماینتس و هایدنهایم به دست آورد تا با 17 امتیاز از هفت بازی تنها به دلیل تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به بایرن مونیخ، در رده دوم جدول بوندس‌لیگا قرار بگیرد. از طرفی لایپزیگ می‌تواند نخستین تیم تاریخ لیگ قهرمانان شود که سه بازی را می‌بازد در حالی که در هر سه، گل اول را زده است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز