خبرگزاری کار ایران

گلزن مثل هری کین

برد قاطعانه بایرن مونیخ در شب درخشش مهاجم بی رحم خود

برد قاطعانه بایرن مونیخ در شب درخشش مهاجم بی رحم خود
کد خبر : ۱۵۴۵۶۶۰

تیم فوتبال بایرن مونیخ در یک بازی یکطرفه توانست تیم اشتوتگارت را با ۴ گل شکست بدهد و در صدر جدول جا خوش کند، هری کین در این بازی هتریک کرد.

به گزارش ایلنا، هری کین در برد ۴ بر صفر بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت هت‌تریک کرد تا بعد از سه بازی، طعم پیروزی را بچشند و جایگاه‌شان در صدر جدول بوندس‌لیگا را حفظ کنند؛ بایرن با ۱۷ امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به لایپزیگ در صدر جدول قرار دارد.

کین که در دقیقه ۵۱ یک فرصت طلایی را از دست داده بود، شش دقیقه بعد قفل بازی را شکست. کاپیتان تیم ملی انگلیس که در دو بازی قبلی تیمش در بوندس‌لیگا، باخت به استون ویلا و دو بازی تیم ملی انگلیس موفق به گلزنی نشده بود، همه ناکامی‌هایش را در دیدار با نایب قهرمان فصل قبل تلافی کرد و تعداد گل‌هایش در این فصل بوندس‌لیگا را به هشت گل رساند.

کین برای سومین بار در این فصل سه گل یا بیشتر زده است.

به نظر می‌رسید مسابقه با اشتوتگارت از آن بازی‌های سخت تیم ونسان کمپانی باشد، تیمی که در سه بازی قبلی‌اش برنده نشده بود و چاره‌ای جز پیروزی در این بازی نداشت. مصدومیت الکساندر پاولوویچ در دقیقه هشتم بازی که به تعویض او با ژواپو پالینیا منجر شد، در روحیه تیم اثر گذاشت. نیمه اول بدون گل تمام شد اما با شروع نیمه دوم همه چیز عوض شد. البته ضعف دفاع اشتوتگارت روی هر چهار گل قابل مشاهده بود.

دو تیم این هفته در لیگ قهرمانان درگیر هستند، بایرن چهارشنبه در کاتالونیا به مصاف بارسلونا می‌رود و اشتوتگارت هم فرداشب بازی سختی در تورین دارد.

گنابری و پالینیا

یکی از بازیکنان ضعیف بایرن در این دیدار، سرژ گنابری بود. او هرگز به فرم فوق‌العاده فصل 2020-2019 برنگشته و ثبات لازم را ندارد. او یک فرصت استثنایی را از دست داد و اینکه در طول مسابقه فشار خاصی روی مدافع اشتوتگارت نیاورد، نشان می‌دهد شرایط خوبی ندارد. اما شاید کسی انتظار نداشت ژوائو پالینیا که در دقیقه هشتم بازی جای پاولوویچ را در زمین گرفت، اینقدر خوب بازی کند. او که مدت‌ها دقایق کوتاهی هم برای بایرن بازی نکرده بود، نشان داد می‌تواند جای گنابری را به خوبی پر کند. مثل اینکه با آمدن هافبک پرتغالی جا برای لئون گورتزکا تنگ‌تر از قبل شده و او باید زودتر ساک‌هایش را ببندد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز