خبرگزاری کار ایران

لیورپول - چلسی: بالاترین آدرنالین

بفرمایید جهنم آنفیلد/ جنگ هیجان‌انگیز قرمز و آبی

بفرمایید جهنم آنفیلد/ جنگ هیجان‌انگیز قرمز و آبی
کد خبر : ۱۵۴۵۱۳۲

تیم های لیورپول و چلسی پس از مسابقات فیفا دی امشب در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم خواهند رفت، دیداری که از یک سو بهترین خط دفاع لیگ و از سوی دیگر آبی های لندن که پس از منچستر سیتی بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند.

به گزارش ایلنا، لیورپول و چلسی امشب در مهم‌ترین بازی بعد از تعطیلات فیفادی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم می‌روند. قبل از مسابقات ملی، قرمزها به لطف پیروزی یک بر صفر مقابل کریستال پالاس در صدر جدول قرار دارند اما آبی‌ها به تساوی یک بر یک مقابل ناتینگهام فارست تن دادند.

رکوردهای آرنه اسلوت بعد از پاکردن در کفش‌های بزرگ یورگن کلوپ فوق‌العاده بوده و مربی سابق فاینورد دو هفته قبل در سلهرست پارک هشتمین برد در نهمین حضور روی نیمکت لیورپول را جشن گرفت. گل زودهنگام دیوگو ژوتا تفاوت دو تیم در آن بازی را رقم زد اما یک مصدومیت جدی روی آن پیروزی سایه انداخت و با بیرون رفتن آلیسون بکر، ویتسلاو یاروش ۲۳ ساله برای نخستین‌بار در ترکیب تیمش قرار گرفت. به هر حال لیورپول هفتمین پیروزی متوالی‌اش در مسابقات مختلف را به دست آورد و استحکام دفاعی‌اش را به رخ کشید؛ آنها در لیگ برتر تنها دو گل خورده‌اند ضمن اینکه با 2.5  انتظار گل در هر بازی یکی از تیم‌های هجومی لیگ هستند.

اما قدرت دفاعی آنها برابر میهمان امشب به خوبی محک می‌خورد. اسلوت چهارمین مربی تاریخ لیگ برتر است که چهار بازی خارج از خانه‌اش را برده و مربی مقابلش، انزو مارسکا می‌تواند با خراب کردن روند خوب لیورپول نفر پنجم باشد. آبی‌ها اگرچه مقابل تنها شکست‌دهنده لیورپول در این فصل یعنی فارست متوقف شدند اما ۱۰۵ دقیقه فوق‌العاده در استمفوردبریج خلق کردند که دروازه‌بان‌های دو تیم ستاره‌های بازی بودند.

چلسی که با ۱۶ گل‌زده تنها منچسترسیتی ۱۷گله را در جدول بهترین گلزنان بالاتر از خود می‌بیند، حتی با پیروزی از رتبه چهارم بالاتر نمی‌رفت. مارسکا و کول پالمر جایزه بهترین مربی و بازیکن ماه سپتامبر لیگ برتر را به دست آوردند و حالا می‌توانند برای نخستین‌بار بعد از فصل 2009-2008 چلسی را به چهار پیروزی خارج از خانه متوالی اول فصل برسانند اما چلسی ۹ بازی است که موفق به شکست لیورپول نشده یعنی از مارس سال ۲۰۲۱.

 

اخبار تیمی

دروازه‌بان برزیلی لیورپول تا بعد از بازی‌های ملی ماه آینده به ترکیب تیم برنمی‌گردد و کائویمین کلهر که بازی با پالاس را به دلیل بیماری از دست داد، جای او را می‌گیرد. هاروی الیوت هم دچار شکستگی پا شده و تا مدتی قادر به بازی نیست، خبر جدیدی هم درباره فدریکو کیزا منتشر نشده هرچند اگر آماده هم باشد به محمد صلاح ترجیح داده نمی‌شود.

اسلوت همچنین در کنفرانس خبری خود گفته بازی‌های ملی مسائلی برای تیم به وجود آورده و نباید تعجب کرد اگر بعضی از بازیکنان اهل امریکای جنوبی در ترکیب اصلی قرار نگیرند برای همین شاید کورتیس جونز و کودی خاکپو به جای الکسیس مک آلیستر و لوییس دیاس از ابتدا در زمین باشند.

در حالی که کارت قرمز مسخره جیمز وارد پروز در بازی با فارست مورد توجه قرار گرفت، آبی‌ها دو محروم دیگر دارند وسلی فوفانا و مارک کوکوریا هر دو کارت زرد پنجم خود را گرفتند و مسابقه آنفیلد را از دست دادند. در غیاب کوکوریا، رناتو ویگا با وظیفه سخت مهار صلاح مواجه می‌شود و اکسل دیزاسی و توسین آدارابیویو برای جانشینی فوفانا رقابت دارند.

خبر خوب دیگر اینکه ریس جیمز همیشه مصدوم، تمرین را از سر گرفته و می‌تواند بازی کند و فیلیپ یورگنسن، دروازه‌بان دانمارکی بعد از آسیب‌دیدگی جزئی در بازی‌های ملی آماده بازی است هرچند او را به روبرت سانچس ترجیح نمی‌دهند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز