خبرگزاری کار ایران

ستاره برزیلی سوژه رسانه های عربستانی

90 میلیون یورو هزینه برای الهلال و اضافه وزن باورنکردنی نیمار

90 میلیون یورو هزینه برای  الهلال و اضافه وزن باورنکردنی نیمار
کد خبر : ۱۵۴۳۱۲۱

نیمار فوق ستاره برزیلی الهلال که با مبلغ هنگفتی به تیم عربستانی آمد پس از مصدومیت طولانی مدت، او دچار اضافه وزن شدیدی شده که حسابی مورد انتقاد رسانه های عربستانی قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، «نیمار، ستاره چاق»، این گزارش دیروز سایت اسپورت عربستان در نقد هزینه نجومی به‌پای کاپیتان برزیل و اضافه‌ وزن عجیب او در ایام مصدومیت طولانی‌مدت است.

او سال گذشته با مبلغ 90 میلیون یورو از پاری سن ژرمن به الهلال منتقل شد ولی در همان ابتدای انتقالش در ایام فیفا دی در بازی تیم ملی برزیل رباط صلیبی پاره کرد و اکنون حدود 13 ماه است که از میادین دور است. البته نیمار هفته جاری به تمرینات الهلال برگشت ولی اضافه‌ وزن عجیب این بازیکن برزیلی سوژه رسانه‌ها شده است.

بر اساس گزارش رسانه عربستانی، نیمار هر چند بعد از یک سال دوری از میادین به تمرینات برگشته ولی نیاز دارد تا با تمرینات بدنسازی فشرده وزن خود را کاهش دهد. او در این مدت، نزدیک به 200 میلیون یورو هزینه روی دست الهلال گذاشته ولی تنها 5 بازی برای این تیم انجام داده و فقط یک گل در لیگ قهرمانان آسیا به نساجی زده است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز