خبرگزاری کار ایران

بازی برای صدرنشینی

شب سخت لاروخا برابر صربستان/ یاران استویکوویچ در جست و جوی امید

شب سخت لاروخا برابر صربستان/ یاران استویکوویچ در جست و جوی امید
کد خبر : ۱۵۴۳۰۷۳

تیم ملی اسپانیا امشب در یک بازی خانگی از تیم سخت کوش صربستان میزبانی خواهد کرد و شانس این را دارد در صورت پیروزی در این بازی حضورشان در صدر جدول را تثبیت کنند.

به گزارش ایلنا، اسپانیا در بازی خانگی امشب با تیم سرسخت صربستان به دنبال تثبیت صدرنشینی‌اش در گروه چهارم لیگ A ملت‌های اروپا است. اسپانیا در بازی شنبه‌شب برابر دانمارک با تیم قهرمان اروپا فاصله زیادی داشت و با گل دقیقه 79 مارتین زوبیمندی به پیروزی رسید.

لاروخا با هفت امتیاز از سه بازی یک امتیاز بالاتر از دانمارک در صدر جدول گروه قرار دارند و می‌خواهند قبل از بازی‌های دشوار ماه آینده مقابل دانمارک و سوییس 10امتیازی شوند. اسپانیا که در فینال دوره قبلی لیگ ملت‌های اروپا بر کرواسی پیروز شده، بعد از باخت یک بر صفر فروردین‌ماه در دیدار تدارکاتی مقابل کلمبیا شکست نخورده اما ماه گذشته مقابل صربستان بدون گل متوقف شده؛ میهمان امشب در بازی قبلی خود نتیجه‌ای عالی گرفت و با دو گل سوییس را برد. اسپانیا همچنین بازیکنان کلیدی خود را در اختیار ندارد از جمله لامینه یامال که مقابل دانمارک سایه‌ای از خودش بود و با مصدومیتش به بارسلونا فرستاده شد تا شرایطش بدتر نشود.

صربستان نتوانست از مرحله گروهی یورو 2024 عبور کند و تنها دو امتیاز از سه مسابقه‌اش گرفت اما در لیگ ملت‌ها نشانه‌هایی از پیشرفت را بروز داده است. تیم دراگان استویکوویچ بعد از تساوی با اسپانیا، با دو گل از دانمارک شکست خورد اما شنبه با گل الکساندر میتروویچ و گل به خودی نیکو الودی سوییس را برد.

صربستان با چهار امتیاز در رده سوم قرار دارد و اگر بازی امشب را ببرد، در آستانه بازی‌های آبان با سوییس و دانمارک، در وضعیت خوبی قرار می‌گیرد. تیم استویکوویچ در پنج بازی آخرش در رقابت‌های مختلف تنها یک باخت داشته اما نخستین دیدار تاریخش با اسپانیا در سال 2012 با شکست دوبرصفر همراه بود، آدریان لوپس و سانتی کاسورلا گل‌های آن بازی را زدند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز