خبرگزاری کار ایران

اسپانیا در خواب

گام های لغزان قهرمان اروپا در مرحله گروهی

گام های لغزان قهرمان اروپا در مرحله گروهی
کد خبر : ۱۵۴۲۶۳۵

تیم ملی اسپانیا قهرمان یرور 2024 آلمان نتوانسته در فرم ایده آل خود در لیگ ملت های اروپا باشد و در بازی مقابل دانمارک به سختی توانست این تیم را شکست بدهد.

به گزارش ایلنا، قهرمان اروپا هنوز به فرم ایده‌آل نرسیده و در دیدار با تیم سازمان‌یافته دانمارک در خلق موقعیت با مشکل مواجه شده بود. در نهایت با اشتباه کاسپر اشمایکل تنها گل بازی در مورسیا به وسیله مارتین زوبیمندی در دقیقه 79 زده شد و اسپانیا با هفت امتیاز در صدر گروه چهارم لیگ A ملت‌های اروپا قرار گرفت.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ ملت‌ها در نیمه اول با وجود تلاش‌های فوق‌العاده فابین رویس در خط میانی برابر تیم سختکوش دانمارک کاری از پیش نبرد و با چند واکنش خوب از اشمایکل ناکام ماند. تیم لوییس دلافوئنته در نیمه دوم کمی بهتر شد اما همچنان نمی‌توانست موقعیتی ایجاد کند و لامینه یامال هم در انجام کارهای همیشگی‌اش در سمت راست عاجز بود تا اینکه والی فوق‌العاده زوبیمندی با اشتباه اشمایکل به گل تبدیل شد، این نخستین گل ملی هافبک سوسیداد است که لیورپول در تابستان نتوانست جذبش کند و به قول مربی اسپانیا بعد از رودری، بهترین هافبک جهان است.

یامال می‌توانست در نیمه اول دروازه میهمان را در موقعیت تک‌به‌تک باز کند اما چیپ او به آسمان رفت ضمن اینکه ویکتور کریستیانسن و ویکتور نلسون به خوبی این بازیکن 17 ساله را مهار کردند تا اینکه شماره 10 اسپانیا نزدیک به اواخر مسابقه بیرون کشیده شد.

رویس ستاره این بازی بود و با برتری نسبت به خط میانی دانمارک، موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد که یامال و آلوارو موراتا از آنها خوب استفاده نکردند.

این نخستین بازی خانگی بعد از قهرمانی یورو 2024 بود که نزدیک به 30 هزار نفر از نزدیک تماشایش کردند اما از تیم قهرمان برلین تنها آیمریک لاپورت، رویس، یامال و موراتا در ترکیب اصلی بودند؛ اونای سیمون، رودری، روبین لی‌نورمان، دنی اولمو و فران تورس به دلیل مصدومیت اصلاً به اردوی اسپانیا دعوت نشدند.

اسپانیا سه‌شنبه‌شب در کوردوبا با صربستان روبه‌رو می‌شود که در بلگراد بدون گل برابرش متوقف شده، پیروزی در این بازی خانگی خیال تیم دلافوئنته را از صعود به یک‌چهارم نهایی راحت می‌کند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز