خبرگزاری کار ایران

جواب نه به دانمارک

سولشر سودای بازگشت به تئاتر رویاها را دارد!

سولشر سودای بازگشت به تئاتر رویاها را دارد!
کد خبر : ۱۵۴۲۳۳۹

اوله گونار سولشر سرمربی پیشین شیاطیت سرخ که پس از جدایی از این تیم همچنان بیکار مانده است، به پیشنهاد تیم ملی دانمارک پاسخ منفی داد تا گمانه زنی های مبنی بر بازگشت او به منچستر یونایتد به گوش برسد.

به گزارش ایلنا، اوله‌گونار سولشر به فرصت مربیگری در تیم ملی دانمارک جواب منفی داده و در عوض به مذاکره با یک باشگاه بزرگ ادامه داده است. او در نوامبر 2021 یعنی تقریباً دو سال قبل از منچستریونایتد اخراج شد و بعد از آن بی‌کار بوده چون به دنبال موقعیت مناسب بازگشت به نیمکت می‌گشته، به نظر می‌رسد این فرصت برای او فراهم شده است. مربی 51 ساله نروژی بعد از جدایی از شیاطین سرخ چندان خبری از خود منتشر نکرده.

او در دوران سه ساله حضورش در اولدترافورد توانست یونایتد را به نایب‌قهرمانی لیگ برتر برساند و تا فینال لیگ اروپا پیش ببرد اما بی‌ثباتی در نتایج باعث شد کارش را از دست بدهد. بعد از آن هم کاری را قبول نکرده با آنکه شایعات زیادی درباره پیشنهاد تیم‌های باشگاهی و ملی به او منتشر شده است. اوایل سال 2024 او از علاقه‌اش برای بازگشت به مربیگری صحبت کرد و گفت منتظر یک کار درست با آدم‌های درست است. همچنین گفت آماده است، مربیگری تیم ملی کشورش را به دست بگیرد اگر فرصتش پیش بیاید حالا اما مثل اینکه قرار است در یک تیم بزرگ باشگاهی کار کند و آن‌را به فوتبال ملی ترجیح می‌دهد.

رسانه‌های دانمارک گزارش دادند، سولشر اخیراً به پیشنهاد جانشینی کاسپر هیولمان به عنوان مربی تیم ملی این کشور جواب منفی داده. هیولمان چند وقت پیش از مربیگری دانمارک استعفا کرد و با آنکه کار در تیم ملی دانمارک فرصت بزرگی برای سولشر به نظر می‌رسید، گفته می‌شود او پاسخ منفی داده تا به مذاکراتش با یک باشگاه بزرگ ادامه دهد. دانمارک یکی از تیم‌های خوب فوتبال اروپا با سابقه درخشان فوتبالی است که فرصت منحصربه فردی را در اختیار سولشر قرار می‌داد اما او گویا به کار در فوتبال ملی علاقه‌ای ندارد.

اما کدام تیم است که سولشر را می‌خواهد؟ شایعات نام منچستریونایتد را بعد از ناکامی‌های متعدد اریک تن‌هاخ مطرح می‌کند. مربی هلندی این فصل را ناامیدکننده آغاز کرده و سولشر هم پیش از این با کمال میل از بازگشت به اولدترافورد استقبال کرده است، اگر فرصتش پیش بیاید. شاید احتمال بازگشت به نیمکت منچستریونایتد برای او زیاد نباشد و مشخص نیست کدام باشگاه بزرگ درحال مذاکره با سولشر است. با توجه به تجربه کار سولشر در یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان، تیم جدید او احتمالاً باید در همین حد و اندازه باشد.

فعلاً اطلاعاتی منتشر نشده اما سولشر در این نزدیک به سه سال دوری از مربیگری فوتبال درس‌های زیادی گرفته و در یک فرصت جدید می‌تواند درس‌هایی که آموخته را به‌کار بگیرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز