خبرگزاری کار ایران

داور بازی حسابی کاپیتان لاله های نارنجی را عصبانی کرد

اتفاق تاریخی برای فندایک در بازی های ملی

اتفاق تاریخی برای فندایک در بازی های ملی
کد خبر : ۱۵۴۲۱۷۴

تیم ملی هنلد در شب اخراج کاپیتان خود نتوانست تیم سخت کوش مجارستان را ببرد و در شرایطی که با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه می‌داد توانست گل تساوی را در ده دقیقه پایانی بازی به ثمر برساند.

به گزارش ایلنا، در شب توقف هلند در مجارستان، ویرجیل فان‌دایک اخراج شد. میزبان با گل نیمه اول رولاند سالای پیش بود اما مدافع لیورپول به فاصله سه دقیقه دو کارت زرد گرفت، اولی به خاطر اعتراض و دومی به خاطر خطا روی کوین سوبوت. این نخستین کارت قرمز فان‌دایک در تیم ملی هلند بود اما کمی بعد از اخراج او، تیم ده نفره با ضربه سر دنزل دامفریس روی ضربه ایستگاهی کودی خاکپو به گل تساوی رسید.

فان‌دایک تا قبل از اخراج از 152پاس، 145تا را به مقصد رسانده بود و این فاصله زیادی با کل تیم مجارستان نداشت که در مجموع 173پاس صحیح داشتند. مدافع 33ساله در نیمه اول 99پاس صحیح داشت که 50تا از کل تیم مجارستان بیشتر بود. فان دایک حالا از بازی مقابل آلمان محروم است و هفته آینده را به طور کامل برای مسابقه با چلسی استراحت می‌کند. فان‌دایک بعد از مسابقه به عملکرد داور روی اخطار اولش اعتراض داشت.

دونیل مالن قصد حمله به دروازه میزبان برای رسیدن به گل تساوی را داشت که داور بازیکن خاطی را جریمه نکرد و با اعتراض شدید کاپیتان هلند مواجه شد. فان‌دایک گفت: «از کارت زرد اول عصبانی هستم، می‌گویند کاپیتان تنها کسی است که می‌تواند با داور صحبت کند، من جلو رفتم، ناراحت بودم اما اصلاً خشمگین نبودم. خیلی مؤدب بودم، چون بازیکن آنها برای توپ نرفت. اگر حتی کاپیتان هم نتواند حرف بزند، کار سخت می‌شود.»

رونالد کومان هم گفت: «علت تصمیم داور را درک نکردم، فکر می‌کنم برای اعتراض کاپیتان به داور به توافق رسیده‌ایم، خطا روی مالن می‌توانست با کارت قرمز همراه شود، او به توپ کاری نداشت.» هلند در بازی فرداشب مقابل آلمان می‌تواند از میزبانش پیش بیفتد و صدر جدول را در اختیار بگیرد یا از این تیم پنج امتیاز عقب بیفتد و دومی و صعودش به یک‌چهارم نهایی هم با خطر مواجه شود اما کومان قصد ندارد بازیکن جدیدی را برای این بازی دعوت کند. این بازی برای لیورپولی‌ها اهمیت زیادی داشت چون چهار نماینده در آن داشتند، سه تا برای هلند و یکی برای مجارستان. غیر از فان‌دایک و خاکپو، رایان گراونبرخ هم هلندی است و آن طرف، دومینیک سوبوسلای بازوبند کاپیتانی مجارها را در اختیار دارد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز