خبرگزاری کار ایران

کار سخت لایپزیش در اروپا

بعد از اتلتیکو مادرید حالا نوبت به بانوی پیر رسید

بعد از اتلتیکو مادرید حالا نوبت به بانوی پیر رسید
کد خبر : ۱۵۳۷۷۵۴

تیم لایپزیش آلمان که در اولین دیدار خود مقابل اتلتیکو مادرید قرار گرفت و در دقایق آخر بازی را واگذار کرد، باید در دومین گام خود در اروپا به مصاف یوونتوس سرحال موتا جوان برود.

به گزارش ایلنا، لایپزیش بازی‌های سختی در مرحله لیگ در لیگ قهرمانان دارد و امیدوار بود از اولین آنها که شاید سخت‌ترین بود، حداقل یک امتیاز بگیرد اما در دقیقه90 بازی با اتلتیکومادرید در واندا متروپولیتانو گل دوم را خورد تا تساوی را با شکست عوض کند، برای همین در میزبانی امشب از یوونتوس به کمتر از پیروزی رضایت نمی‌دهد. حریف ایتالیایی که بازگشت به جمع بهترین‌های اروپا را با پیروزی برابر پی‌اس‌وی آیندهوون، قهرمان هلند جشن گرفت.

لایپزیش که با اینترمیلان، لیورپول، اسپورتینگ لیسبون و استون‌ویلا هم در مرحله لیگ دیدار می‌کند، در 19 بازی آخرش در رقابت‌های مختلف فقط همان یک باخت را داشته و به این ناکامی در مادرید با کسب چهار امتیاز در دو بازی لیگ واکنش نشان داده است و این هفته با چهار گل آگزبورگ را شکست دادند تا به رتبه سوم بوندس‌لیگا برسند و شکست‌ناپذیری خود در لیگ را ادامه دهند که این برای باشگاه رکورد است. بنجامین ششکو دو گل زودهنگام در این بازی زد تا روحیه تیم مارکو رز در آستانه نخستین دیدار لیگ قهرمانان با حریفی ایتالیایی بالا برود.

تیاگو موتا که شروع خوبی روی نیمکت یوونتوس داشته، توانست در نخستین دیدار تیم در بازگشت به لیگ قهرمانان بازی سختی را مقابل حریف هلندی ببرد. یوونتوس که با مربی جدید سر و شکل عوض کرده، با میانگین سنی 25 سال و 149 روز جوان‌ترین ترکیب تاریخش در لیگ قهرمانان را به مصاف پی‌اس‌وی فرستاد و به پیروزی 3 بر یک دست یافت که کنان ییلدیز 19ساله هم جزو گلزنان میزبان بود، او همچنین جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم در لیگ قهرمانان شد، تنها نقطه ضعف آن بازی گلی بود که در وقت‌های تلف شده خوردند و آن گل، تنها گلی بود که یووه در طول فصل دریافت کرده است.

یووه بدون شکست در هفت بازی این فصل، بعد از تساوی بدون گل در سری A این هفته با سه گل جنوا را شکست داد و دوشان ولاهوویچ با نمایش فوق‌العاده‌اش در نیمه دوم بازی در استادیوم لوئیجی فراریس دو گل زد. هنوز چند بازیکن لیورپول ریتم خود را پیدا نکرده‌اند اما یوونتوس می‌خواهد روند ناکامی در خارج از خانه به خصوص در رقابت‌های اروپایی را پایان دهد. دارنده دو قهرمانی اروپا در چهار تا از پنج بازی آخر خارج از خانه‌اش در لیگ قهرمانان شکست خورده از جمله سه بازی آخر که طولانی‌ترین روند تیم محسوب می‌شود. موتا هم می‌خواهد سومین مربی یوونتوس باشد که دو بازی اولش در لیگ قهرمانان را می‌برد؛ نفرات قبلی مارچلو لیپی در سال 1995 و فابیو کاپلو در سال 2004 هستند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز