خبرگزاری کار ایران

روز های خوب لیورپول

چهارمین برد خارج از خانه برای قرمز ها/ اسلوت تعارف پپ را قبول کرد

چهارمین برد خارج از خانه برای قرمز ها/ اسلوت تعارف پپ را قبول کرد
کد خبر : ۱۵۳۶۳۸۵

تیم لیورپول که توانسته نتایج خوبی را با مربی هلندی خود کسب بکند، توانست در چهارمین بازی خارج از خانه خود به پیروزی برسد تا به صدر جدول بوسه بزند.

به گزارش ایلنا، از ایپسویچ تا منچستر، میلان و حالا ولورهمپتون، تیم آرنه اسلوت در سفر حال خوبی دارد. لیورپول گاهی در حمله آرام است و همیشه در دفاع مستحکم؛ اما بازی در مالی نیو مثل همیشه نبود و نیاز به تصمیم داور داشتند برای اینکه یک پنالتی برایشان گرفته شود و محمد صلاح آن را به گل پیروزی تبدیل کند. ابراهیما کوناته نخستین گلش در لیگ برتر را زد اما میزبان با اشتباهی نادر در خط دفاعی لیورپول به وسیله رایان آیت نوری به گل تساوی رسید.

خطا روی دیوگو ژوتا لیورپول را برگرداند تا لیورپول بعد از توقف دوباره سیتی، به صدر جدول برود. این چهارمین برد خارج از خانه لیورپول در چهارمین سفرش بود. بعد از آنکه در لیگ قهرمانان میزبان بولونیا هستند، به زمین کریستال پالاس می‌روند و تنها نگرانی‌شان درباره اندی رابرتسون است که اواخر بازی مجبور به ترک زمین شد.

مربی هلندی اما نمی‌خواهد این شروع خوب تیمش را به اشتباه بیندازد: «شش بازی از فصل گذشته و اینکه شما کجای جدول هستید، اهمیت زیادی ندارد. بعد از گذشت 19 بازی شاید بتوانیم نگاه درست‌تری داشته باشیم و اگر جای خوبی داشته باشیم، احساس آرامش می‌کنیم. البته گرفتن نتایج خوب به تیم کمک می‌کند به خصوص با آمدن مربی و کادر فنی جدید آن هم بعد از یک دوران فوق‌العاده. اگر ما چهار یا پنج بازی را در این شش بازی باخته بودیم، اوضاع خیلی فرق می‌کرد.»

آنتونی تیلور، داور سرشناس لیگ برتر بعد از بازی بورنموث و چلسی که با 16 کارت زرد رکورد شکست، به وسط زمین برگشت و بعد از شش دقیقه نخستین کارت را به ترنت الکساندر آرنولد به خاطر ضربه زدن به توپ بعد از سوت داور داد.

ولوز با مربیگری گری اونیل هنوز بدون برد است و با تنها یک امتیاز از شش بازی به قعر جدول چسبیده است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز