خبرگزاری کار ایران

سخنان جنجالی سولشر:

خریدن رونالدو کار اشتباهی بود که انجام دادم!

خریدن رونالدو کار اشتباهی بود که انجام دادم!
کد خبر : ۱۵۳۶۰۲۶

اوله گونار سولشر سرمربی اسبق شیاطین سرخ در جدید ترین گفت و گوی خود از دوران حضور کریستیانو رونالدو در تیمش سخن گفت و معتقد بود علت خریدن این بازیکن پرتقالی، مانع عدم حضورش در تیم رقیب بود.

به گزارش ایلنا، اوله‌گونار سولشر فاش کرد منچستریونایتد تنها به این دلیل رونالدو را جذب کرد که نمی‌خواست به تیم‌های رقیب برود. مهاجم پرتغالی در تابستان 2021 بازگشتی رؤیایی به اولدترافورد داشت، شیاطین سرخ 12سال بعد از آن که با شکستن رکورد جهان او را به رئال مادرید فروختند، از یوونتوس دوباره جذبش کردند.

البته یونایتد تنها تیمی نبود که آن موقع رونالدو را می‌خواست؛ تیم همشهری‌اش، منچسترسیتی هم علاقه‌مند بود و در آستانه جذب او قرار داشت اما شیاطین سرخ او را مقابل چشم همسایه قاپیدند و حالا مربی سابق یونایتد می‌گوید، علاقه سیتی عامل جذب دوباره رونالدو بود.

مربی نروژی در نشست اقتصادی اسلو گفت: «کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان جهان در 15 سال قبل بوده، من در کنار او بازی کردم، او برای منچستریونایتد بازی می‌کرد. او در تاریخ باشگاه جایگاه داشت و به یوونتوس رفته بود اما نمی‌توانستیم اجازه دهیم او به منچسترسیتی برود چون اگر می‌رفت از الان ارلینگ هالند بیشتر گل می‌زد. بنابراین با کریستیانو حرف زدم، ما او را به منچستریونایتد آوردیم و فکر می‌کنیم حال کل رختکن تیم عوض شد، شور و شوق عجیبی به وجود آمد. 

شاید عده‌ای احساس کردند اهمیت‌شان برای تیم کم شده، به هر حال یک فوق ستاره به تیم اضافه شده بود. او عملکرد خوبی داشت، آن سال آقای گل ما شد، 24 گل یا همین حدود زد، البته من 10 هفته بعد اخراج شده بودم!» رونالدو فصل اول خوبی داشت و 24 گل در رقابت‌های مختلف زد اما فصل بعد با مربی تیم، اریک تن‌هاخ به اختلاف خورد و نتوانست بیشتر از سه گل بزند.

در نهایت قرارداد رونالدو بعد از یک مصاحبه تند علیه مربی باشگاه فسخ شد و او به النصر عربستان سعودی پیوست. سولشر قبلاً هم گفته بود: «پیشنهاد آوردن رونالدو را نمی‌توان رد کرد، من فکر کردم باید قبول کنیم اما در نهایت اشتباه بود. خیلی درست به نظر می‌رسید و هواداران هم در بازی با نیوکاسل به این نتیجه رسیدند؛ وقتی رونالدو در برد 4 بر یک ما دو گل زد. او همچنان یکی از بهترین گلزنان جهان بود، قدرتمند بود اما آمدنش به نفع تیم نشد.»

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز