خبرگزاری کار ایران

برد شیرین

تیم بارو در استمفوردبریج تحقیر شد

تیم بارو در استمفوردبریج تحقیر شد
کد خبر : ۱۵۳۴۷۹۳

تیم فوتبال چلسی در چهارچوب رقابت های جام اتحادیه اروپا توانست با نتیجه 5 بر0 حریف خود را در خانه مغلوب کند.

به گزارش ایلنا، تیمی که انزو مارسکا برای دیدار با تیم دسته چهارمی بارو در دور سوم جام اتحادیه به زمین فرستاد و 11 تغییر نسبت به دیدار قبلی در آن ایجاد شده بود، شباهتی به تیم‌های ب باشگاه‌ها نداشت. تیمی که با 8/415 میلیون پوند بسته شده باید در این بازی برتر باشد و این برتری در برد 5 بر صفر در استمفوردبریج مشهود بود.

کریستوفر انکونکو که با 52 میلیون پوند به چلسی آمده، هت تریک کرد و دیگر بازیکنانی که در خط حمله شروع کردند، شامل میخایلو مودریک 89 میلیون پوندی، پدرو نتوی 54 میلیون پوندی و ژوائو فلیکس 3/46 میلیون پوندی می‌شد. از نیمکت ذخیره‌ها هم، بن چیلول برای نخستین بار در این فصل بازی کرد بعد از تابستانی که چلسی برایش به دنبال مشتری بود و ناکام ماند، این مدافع چپ 50 میلیون پوند برای چلسی خرج برداشته است.

باید آفرین گفت به هواداران میهمان که می‌دیدند تیم‌شان در برابر عمق نیمکت چلسی حرفی برای گفتن ندارد اما از حمایت تیم‌شان دست برنداشتند؛ آنها که فاصله 900 کیلومتری را طی کرده بودند و با اعلام اسامی دو تیم تسلیم سرنوشت شده بودند. ابتدا هت‌تریک انکونکو، بعد ضربه ایستگاهی ژوائو فلیکس که به گل به خودی دروازه‌بان میهمان، پل فارمن تبدیل شد و نتو هم گل آخر را زد.

اگر چلسی می‌خواهد مثل فصل قبل تا فینال جام اتحادیه برود، آزمون‌های سخت‌تری در راه است. مارسکا به تمجید از تیمش پرداخت و استیفن کلمنس مربی بارو گفت: «وقتی برای بازی آماده می‌شوی، نمی‌دانی چلسی چه تیمی را راهی میدان می‌کند اما می‌دانی هر چه هست خوب است. فاصله خیلی زیاد است، من حواسم به بازی بعدی در لیگ دو (سطح چهارم فوتبال انگلیس) است.»

انکونکو بعد از زدن گل سوم، شادی گل معمول خود را انجام داد و بادکنک آبی را از جورابش درآورد و باد کرد تا حضور در

تیم ب چلسی را جشن بگیرد که همه آرزوی داشتنش را دارند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز