خبرگزاری کار ایران

آزمون سخت کمپانی

در بایرن مونیخ همواره زیر ذره بین خواهید بود

در بایرن مونیخ همواره زیر ذره بین خواهید بود
کد خبر : ۱۵۳۴۷۵۸

تیم فوتبال بایرن مونیخ که به همراه سرمربی جوان خود شروع خوبی در بوندسلیگا داشته است و بسیاری از هواداران را امیدوار برای برگشتن به روز های اوج این باشگاه آلمانی کرده اند در دیدار بعدی خود کار سختی مقابل مدافع عنوان قهرمانی یعنی بایر لورکوزن خواهند داشت

به گزارش ایلنا، هر قدم از مربی بایرن مونیخ بشدت زیر ذره‌بین است. استعداد ونسان کمپانی برای اینکه باشگاه باواریایی به روزهای پرافتخار برگردد، اهمیت زیادی دارد. راه شاید پرفریب باشد و مقایسه با مربی سلف خوش یمن نیست. در دنیای فوتبال، وقتی چهره جدیدی می‌آید، مقایسه اجتناب‌ناپذیر است. وقتی این چهره جدید در یکی از قدرتمندترین تیم‌های آلمان و اروپا باشد، فشار برای اینکه بایستد و عملکردی بهتر از مربی قبلی داشته باشد، بیشتر می‌شود.

بعد از فصل فاجعه‌بار بایرن مونیخ با توماس توخل که در رده سوم قرار گرفتند و جامی به دست نیاوردند، به سراغ مربی بلژیکی رفته‌اند و جای تعجب ندارد که هر حرکتی از او را زیر نظر دارند.

تازه ابتدای فصل است، فقط شش بازی رسمی انجام شده و تیم کمپانی هر شش تا را برده. در بوندس‌لیگا چهار برد داشتند با 16 گل زده و تنها سه گل خورده. بایرن توخل هم سه بازی اولش را در لیگ فصل قبل برده بود، در هفته چهارم اولین آزمون واقعی پیش روی تیم قرار گرفت و با بایرلورکوزن ژابی آلونسو 2 بر 2 مساوی کردند. آیا کمپانی می‌تواند این شروع فوق‌العاده را ادامه دهد یا نه، کارشناسان می‌گویند بازی شنبه با لورکوزن می‌تواند نقطه عطف فصل تیم باشد.

بر خلاف فصل قبل، لورکوزن به خاطر تفاضل گل بهتر در صدر جدول نیست و بایرن از نظر امتیاز و تفاضل گل بهتر است ضمن اینکه تیم آلونسو یکی از آسیب‌پذیرترین خطوط دفاعی لیگ را دارد و تنها سه تیم بیشتر از 9 گل این تیم در لیگ آلمان خورده و آمار دفاعی بدتری دارند.

آخرین دیدار دو تیم را لورکوزن 3 بر صفر برد تا توخل و تیمش را تا آخر فصل در رده‌های بعدی قرار دهند.

پیروزی در بازی شنبه بایرن را به این باور می‌رساند که می‌تواند با کمپانی آرزوهای بزرگی را در سر بپروراند اما باخت یعنی تیم فرق زیادی با سال گذشته نداشته اگر درخشش انفرادی هری کین نباشد. کمپانی فرصتی طلایی دارد برای اینکه به منتقدان بی‌تجربگی‌اش در بوندس لیگا توانایی خود را ثابت کند. او تا اینجای کار در مسیر درست قدم برداشته اما خیلی زود است که بخواهیم او و تیمش را موفق تلقی کنیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز