خبرگزاری کار ایران

گرد و خاک هری کین

رکورد ها یکی پس از دیگری شکسته می‌شود

رکورد ها یکی پس از دیگری شکسته می‌شود
کد خبر : ۱۵۳۳۲۹۳

تیم بایرن مونیخ آلمان با درخشش مهاجم انگلیسی خود یعنی هری کین توانست با پیروزی مقابل وردربرمن در بوندسلیگای آلمان به روند خوب نتیجه گیری خود ادامه بدهد.

به گزارش ایلنا، هری کین در برد 5 بر صفر بایرن‌مونیخ در خانه وردربرمن گل زد تا یک رکورد دیگر در فوتبال آلمان به نام خودش ثبت کند. بایرن با دو گل جلو بود و گل کین باعث شد بالاتر از جیدون سانچو بهترین گلزن انگلیسی بوندس‌لیگا شود.

میشل اولیسه که با 60 میلیون یورو از کریستال‌پالاس خریداری شده، دو گل و جمال موسیالا و سرژ گنابری هر کدام یک گل برای بایرن‌مونیخ زدند.

سانچو در 118 بازی در دو دوره حضور در بوروسیادورتموند 40گل زد اما کین در تنها 36 مسابقه آمار گلزنی‌اش را به 41گل رسانده است، اگر همین روند گلزنی را ادامه دهد، رکوردش دست‌نیافتنی می‌شود. کین در این فصل برای بایرن فوق‌العاده بوده و در پنج بازی در رقابت‌های مختلف 9گل زده است. او همچنین سه پاس گل داشته و بعد از زدن چهار گل در پیروزی

9 بر 2 بایرن مقابل دیناموزاگرب به مصاف برمن رفت.

بازی با برمن که در آخرین دیدار دو تیم با یک گل غول باواریا را شکست داده بود، شاید بهترین بازی بایرن در این فصل بود که در سه بازی آخرش 20گل زده است. تیمی که نتایج قابل قبولی تا اینجای فصل گرفته بود، نتوانست حتی یک شوت به سمت دروازه میهمانش بزند، حتی دیناموزاگرب بیچاره هم بازی با بایرن را به نتیجه 3 بر 2 رسانده بود قبل از آنکه شش گل دیگر بخورد.

نام مانوئل نویر در ترکیب اصلی بایرن اعلام شده بود اما در گرم کردن بازی دچار آسیب‌دیدگی جزئی ران شد و اسون اولرایش جای او را گرفت هرچند او هیچ کار خاصی در این بازی نکرد. بایرن در 15 دقیقه پایانی بازی پایش را از روی گاز برداشت تا شاید انرژی‌اش را برای بازی شنبه آینده با بایرلورکوزن ذخیره کند. چهارشنبه هفته آینده هم در لیگ قهرمانان با استون‌ویلا دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز