خبرگزاری کار ایران

باخت آقای خاص

پیرمرد پرتقالی توسط رقیب مورد تمسخر قرار گرفت/ مورینیو و اتفاقی باورنکردنی

پیرمرد پرتقالی توسط رقیب مورد تمسخر قرار گرفت/ مورینیو و اتفاقی باورنکردنی
کد خبر : ۱۵۳۳۱۶۷

تیم فنرباغچه ترکیه در یک بازی حیثیتی و سنتی مقابل رقیب خود یعنی گالاتاسرای در خانه شکست خورد تا مربی نام آشنا و صاحب سبک فنر باغچه مورد تمسخر قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، فنرباغچه ژوزه مورینیو برای اولین بار در سوپرلیگ ترکیه شکست خورد اما هضم این باخت خیلی تلخ برای مربی سابق تیم‌های بزرگ اروپا آسان نبود تا جایی که بعد از سوت پایان راه رختکن را در پیش گرفت و در کنفرانس خبری شرکت نکرد.

شکست در دربی استانبول آن هم در خانه مقابل گالاتاسرای. دومینیک لیواکوویچ گل اول بازی را وارد دروازه خودشان کرد، دریس مرتنز و گابریل سارا دو گل دیگر زدند تا پنالتی ادین ژکو تنها از سنگینی باخت کم کند. گالاتاسرای نمک به زخم مورینیو پاشید و چند پست در تمسخر مربی 61ساله پرتغالی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، دو توئیت در شبکه ایکس یا همان توئیتر سابق به لقب مورینیو یعنی آقای خاص اشاره داشت. اولی ناراحتی مورینیو را کنار زمین به تصویر کشیده و زیرش نوشته بود: آقای گریان. دومی مورینیو را در پس زمینه عکس اوکان بوروک، مربی گالاتاسرای به تصویر کشیده و در کپشن نوشته بود: «آقای برنده».

بنری در ورزشگاه بود که رویش نوشته بود: «حمله کن، فنر»، گالاتاسرای به این هم واکنش نشان داد و در حساب رسمی باشگاه پست گذاشتند: «آنها خواستند، ما انجام دادیم» و به این ترتیب از نقش هواداران که الهام‌بخش این پیروزی بودند، تشکر کردند. واکنش در شبکه‌های اجتماعی یکی از رفتارهای عادی در فوتبال ترکیه است و نشان می‌دهد باشگاه‌هایی مانند گالاتاسرای رابطه نزدیک و قدرتمندی با هواداران خود دارند. پیروزی و این پست‌های هیجان‌انگیز رابطه گالا و هوادارانش را بیش از پیش تقویت می‌کند.

برای مورینیو و فنرباغچه هم این شکست عواقبی خواهد داشت و احتمالاً به هیجان و تنش در بازی‌های بعدی دو رقیب بزرگ شهر استانبول اضافه می‌کند. یکی از بازیکنان تأثیرگذار گالا در این بازی ویکتور اوسیمن بود که در بازی قبلی استراحت کرده بود اما به ترکیب اصلی برگشت و درخشید با آنکه بیشتر تابستان را درگیر ماجرای جدایی از ناپولی بود و در نهایت قرضی به گالا رفت.

او در دقیقه 28 این بازی به هم‌تیمی سابقش در ناپولی، دریس مرتنز پاس گل داد، این دومین پاس گل او در دو بازی برای گالا بود. مهاجم 25ساله تیم ملی نیجریه که بازیکن سال آفریقا شده، چهار ضربه به سمت دروازه میزبان زد که یکی در چهارچوب بود. او به خصوص در یافتن فضا در محوط جریمه فنر از خودش مهارت نشان داد. مورینیو چندی قبل به انتقاد از اوسیمن پرداخته و گفته بود او زیادی شیرجه می‌رود حالا اوسیمن پاسخ خوبی به آقای خاص داد.

این دومین باخت مورینیو در 10 بازی به عنوان مربی فنرباغچه بود، او همچنین در انتخابی لیگ قهرمانان اروپا برابر لیل شکست خورد تا تیمش به حضور در لیگ اروپا بسنده کند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز