خبرگزاری کار ایران

پایان کار سوارز

از بازی فراموش نشدنی با‌ غنا، تا گاز گرفتن جنجالی/ او جاودانه است

از بازی فراموش نشدنی با‌ غنا، تا گاز گرفتن جنجالی/ او جاودانه است
کد خبر : ۱۵۲۶۵۸۱

لوئیس سوارز مهاجم کهنه کار تیم ملی اروگوئه شب گذشته در بازی مقابل پاراگوئه از میادین بازی های ملی خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا، لوئیس سوارز مهاجم نام آشنا و سابق تیم های لیورپول، بارسلونا و اتلتیکو مادرید دیشب در بازی مقابل تیم پاراگوئه از بازی های ملی خداحافظی کرد.

این مهاجم 37 ساله که فوتبال خود را از تیم ناسیونال شروع کرد پس از 5 سال فعالیت فوتبالی به سطح اول فوتبال اروپا و دنیا رسید. او با حضور در تیم لیورپول انگلیس خود را به عنوان یکی از مهاجمان سطح اول دنیا معرفی کرد و در 110 بازی برای قرمز های آنفیلد 102 گل به ثمر رساند.

او پس از حضور موفق در لیورپول به تیم بارسلونا رفت تا مثلث خط حمله جاودانه تیم بارسلونا با حضور او،  نیمار و مسی شکل بگیر، 157 گل در 191 بازی کافی است تا نشان دهد چه دوران با شکوهی در آبی اناری ها داشت. او همچنین در تیم های آژاکس و اتلتیکو مادرید نیز حضور داشت.

اما بازی های ملی این مهاجم پر از خاطره و بازی های به یادماندنی است و  بدون شک بازی اروگوئه و غنا در جام جهانی 2010 برزیل یکی از آن بازی ها است. جایی که دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتن و در حالی که تا دقایق پایانی دو تیم با نتیجه 1بر1 مساوی بودند در لحظات پایانی لوئیس سوارز توپ را از خط دوازه با دست بیرون کشید و داور با کارت قرمز او را اخراج کرد و برای تیم غنا پنالتی گرفت.

اما در اتفاقی عجیب تیم ملی غنا نتوانست ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند و بازی در ادامه به ضربات پنالتی رفت و این تیم اروگوئه بود که توانست به پیروزی برسد و به مرحله بعد صعود بکند.

مهاجم گلزن اروگوئه ای ها با گاز گرفتن شانه کیلینی مدافع تیم ملی ایتالیا در جام جهانی نیز بار دیگر حسابی جنجال برانگیز شد.

با تمام این توضیحات سرانجام شب گذشته لوئیس سوارز با 143 مسابقه، 69 گل و 39 پاس گل به کار خود در تیم ملی اروگوئه خاتمه داد و باید دید چه زمانی این مهاجم دوست داشتنی کفش های خود را آویزان خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز