خبرگزاری کار ایران

شوک بزرگ در عربستان

روبر‌تو‌ مانچینی در آستانه برکناری

روبر‌تو‌ مانچینی در آستانه برکناری
کد خبر : ۱۵۲۶۴۹۶

رابطه نچندان خوب مانچینی با شاگردانش سرانجام باعث اختلاف با مدیران فوتبال عربستان شد و بنظر میرسد مرد ایتالیایی به آخر خط رسیده است.

به‌گزارش ایلنا، روبرتو‌ مانچینی سرمربی نام آشنا و سابق تیم ملی ایتالیا که به تازگی هدایت تیم ملی عربستان را بر عهده گرفته بود در آستانه برکناری است.

این مربی59‌ ساله ایتالیایی که در تیم های باشگاهی منچسترسیتی، اینتر میلان و لاتزیو سابقه کار را دارد و با قهرمانی در یورو و پریمیر‌‌‌‌لیگ انگلیس جزو مربیان سطح اول دنیا به شمار میرود، بنظر میرسد شریط خوبی در فوتبال عربستان ندارد.

مرد خوشتیپ ایتالیایی که با سر و صدا و تبلیغات زیادی به قاره آسیا آمد در اولین تورنمنت خود با تیم ملی عربستان در جام ملت های آسیا نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. از همان ابتدا نیز مشخص بود او رابطه چندان خوبی با بازیکنان خود ندارد و همین نیز باعث حاشیه های عجیبی در اردوگاه سبز پوشان عربستانی شد. اما او بعد از حذف از جام ملت های آسیا صحبت از ادامه کار و انگیزه برای دور بعدی جام ملت های آسیا زد.

اما در جدید ترین خبرها بنظر میرسد مانچینی در آستانه برکناری است، سعد الشهری، مدیر سابق تیم ملی المپیک عربستان گفت: رابطه بازیکنان با روبرتو مانچینی متشنج است. یک بازیکن به محض آنکه چیزی به مانچینی می‌گوید آن را رسانه‌ای می‌کند. رابطه بازیکنان با سرمربی تیم اصلا حرفه‌ای نیست و زمانی که بازیکنان با سرمربی تیم رابطه قوی و نزدیک نداشته باشند موفقیت سخت می‌شود.

با همه این توضیحات بنظر میرسد تیم ملی فوتبال عربستان به فکر قطع همکاری با مربی ایتالیایی خود است و باید دید در ادامه چه تصمیمی خواهند گرفت.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز