خبرگزاری کار ایران

روز های بد رونالدو

فوق ستاره پرتقالی در کویر عربستان تشنه جام شده است

فوق ستاره پرتقالی در کویر عربستان تشنه جام شده است
کد خبر : ۱۵۱۹۱۱۹

تیم النصر عرستان بعد از شکست تحقیر آمیز مقابل الهلال در سوپر جام عربستان کاسترو مربی خود را اخراج کرد و رونالدو فوق ستاره پرتقالی تیم النصر بنظر میرسد از وضع موجود راضی نیست.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتقالی که با سر وصدای زیاد و تبلیغات گسترده به تیم النصر عربستان آمد و همگان نوید روز های طلایی این باشگاه و بردن جام های پرشمار را میدادند، این روز ها اصلا شرایط خوبی ندارد.

در ابتدا همه چی خوب بنظر میرسید از گلزنی های فوق ستاره پرتقالی تا روند نتیجه گیری خوب تیم النصر اما به مرور زمان رسانه های عربستانی و رونالدو باهم به اختلاف خوردند. از مصاحبه های رونالدو گرفته تا انتقاد از اخلاق و حتی بازی او از طرف رسانه ها و کارشناس های عربستانی. اما در طرف مقابل تیم النصر یعنی حریف سنتی آن ها الهلال عربستان هم بیکار نبود این تیم پر هوادار عربستانی دست به خرید های بزرگ کرد از فوق ستاره برزیلی یعنی نیمار تا میتروویچ صربستانی تا بتوانند در مقابل حریف سنتی خود دسته پر به مصاف آن ها برود. 

اما بنظر میرسد رونالدو با النصر توان رقابت با الهلال را ندارند، هرچند که این تیم توانست یک بار در فینال جام پادشاهی عربستان الهلال را شکست بدهد و قهرمان شود ولی بعد از آن مسابقه اکثر بازی ها و جام ها را تقدیم به الهلالی ها کرده اند. قبل از مسابقات یورو بود که النصر در مقابل الهلال در ضربات پنالتی شکست خورد و باعث گریه های رونالدو شد چرا که یک جام دیگر را هم از دست داد. اما این پایان کار نبود در بازی سوپر جام عربستان که دیشب برگزار شد تیم النصر با شکست تحقیر آمیز 4 بر1 بار دیگر مقابل حریف سنتی خود شکست خورد تا اوضاع خراب تر از قبل بشود.

در پی این باخت کاسترو مربی النصر اخراج شد و کریستیانو رونالدو با واکنش های خود در وسط زمین اشاره به خواب بودن هم تیمی هایش کرد! که حسابی کار او جنجال بر انگیز بود. این پایان حواشی این بازی نبود و رونالدو حتی در مراسم اهدای مدال به تیم النصر هم شرکت نکرد و مستقیم بعد از سوت بازی به سمت رختکن رفت، بعد از این اتفاقات موجی از انتقاد ها به سمت رونالدو شروع شد.

محمد الدعیع اسطوره فوتبال عربستان درباره رونالدو گفت:

* النصر بزرگ‌تر از هر بازیکنی است حتی از رونالدو که ۵ بار بهترین بازیکن جهان شده است، یک کاپیتان باید به هنگام شکست و پیروزی الگویی برای هم‌تیمی‌هایش باشد. پس چرا کریستیانو رونالدو به هنگام پیروزی و قهرمانی عرض اندام می‌کند؟

رونالدو بالاتر از فوتبال عربستان نیست، او به اسپانسر بازی و هم‌چنین فدراسیون فوتبال عربستان بی‌احترامی کرد، چرا کاسترو از رونالدو نخواست که در مراسم حضور پیدا کند؟ کسی نمی‌تواند با رونالدو برخورد کند و او آن‌گونه که دوست دارد رفتار می‌کند، نباید از این رفتارهای او چشم‌پوشی شود. *

بنظر میرسد کم کم پایان همکاری رونالدو با النصر فرا رسیده است شاید اگر این فوق ستاره پرتقالی به عقب برگردد هیچوقت النصر را مقصد بعدی خود انتخاب نمیکرد. حال باید دید آینده او و تیم النصر چه خواهد شد و باید منتظر ماند و دید این تیم چه عملکردی در لیگ نخبگان آسیا خواهد داشت.

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز