خبرگزاری کار ایران

رزم‌انتظاران باید به جایگاه واقعی‌اش برسد؛

نعمتیان: حضور کاراته کاهای ناشنوا در لیگ اتفاقی ارزشمند است

نعمتیان: حضور کاراته کاهای ناشنوا در لیگ اتفاقی ارزشمند است
کد خبر : ۲۴۴۳۷۳

یکی از برنامه‌های ما در انجمن، توسعه و رشد این ورزش اصیل در بین عزیزان ناشنواست. از این رو، تمهیداتی اندیشیدیم طی آن کاراته‌کاهای ناشنوا بتوانند در مسابقات مختلف داخلی از جمله لیگ حضور پیدا کنند.

رئیس انجمن کاراته ناشنوایان استان تهران گفت: حضور کاراته‌کاهای ناشنوا در مسابقات مختلف از جمله لیگ، نشان دهنده پیشرفت کاراته در بین عزیزان ناشنواست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته اول جودو، تعدادی از جودوکاران ناشنوا در این رقابت‌ها شرکت داشتند. حالا نوبت به لیگ کاراته است که شاهد حضور ورزشکاران ناشنوا در این مسابقات باشد و جالب اینکه کاراته‌کاهای ناشنوا در دو بخش مردان و زنان در لیگ کاراته به رقابت می پردازند.

حمید نعمتیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما در انجمن کاراته ناشنوایان‌تهران، توسعه و رشد این ورزش اصیل در بین عزیزان ناشنواست. از این رو، تمهیداتی اندیشیدیم که طی آن کاراته‌کاهای ناشنوا بتوانند در مسابقات مختلف داخلی از جمله لیگ حضور پیدا کنند.

وی در ادامه در مورد جلسه هم اندیشی قهرمانان و پیشکسوتان سبک رزم انتظاران تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده سبک رزم انتظاران، مقدمات برپایی نشستی را در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی این هنر رزمی اصیل و پرطرفدار فراهم کردم که قرار است این نشست، روز جمعه سوم بهمن‌ماه در مجموعه استقلال تهران برگزار شود.

قهرمان سابق کاراته کشور در پایان یادآور شد: در این جلسه که با هدف هم اندیشی و ارائه راهکارهای مناسب جهت رشد و ارتقاء سبک رزم انتظاران برگزار خواهد شد، سید محمد حسینی، مجید اسماعیل‌زاده، جلال ذوالفقاری، مجید علی پناهی و معراج شریفی حضور خواهند داشت تا در مورد اتخاذ برنامه‌ها و تدوین چشم‌اندازهای مطلوب برای رساندن این هنر رزمی به جایگاه واقعی خود به جمع بندی برسند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز