خبرگزاری کار ایران

استعفایم به برکناری‌آشوری ارتباطی‌ندارد؛

رهنما: نمی‌توانستم پسر رئیس‌فدراسیون را بدون‌انتخابی فیکس کنم

رهنما: نمی‌توانستم پسر رئیس‌فدراسیون را بدون‌انتخابی فیکس کنم
کد خبر : ۲۱۵۳۴۹

نمی‌توانم به ورزشکاری مثل علی فداکار بگویم انتخابی بزند، اما آن یکی در بازی انتخابی شرکت نکند و یا اینکه نمی‌شود پسر رئیس فدراسیون بدون انتخابی بیاید و فیکس تیم ملی شود…

سرمربی سابق تیم ملی کاراته گفت: چون دیدم انتظاراتم در تیم ملی برآورده نمی شود، از سرمربیگری تیم ملی کاراته استعفا دادم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در شرایطی که حدود ۲ هفته از انتصاب مسعود رهنما به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته می‌گذرد، وی در اقدامی که بیشتر شبیه اعتراض به سیاست های موجود در فدراسیون کاراته بود، از این سمت استعفاء داد.

مسعود رهنما در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره کناره گیری خود از پست سرمربیگری تیم ملی کاراته، تصریح کرد: احساس کردم انتظاراتم در تیم ملی برآورده نمی‌شود. من برای کار در تیم ملی شرایطی دارم، اما وقتی دیدم این خواسته‌هایم برآورده نمی‌شود، استعفا دادم.

وی درخصوص انتظارات خود افزود: شرایط برابر در انتخابی‌ها، ریشه‌کن کردن بازیکن‌سالاری و برخورد با حاشیه‌سازان، مهمترین خواسته‌های من بودند که محقق نشدند.

سرمربی تیم ملی کاراته در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو چین، ادامه داد: من نمی‌توانم به ورزشکاری مثل علی فداکار بگویم انتخابی بزند، اما آن یکی در بازی انتخابی شرکت نکند و یا اینکه نمی‌شود پسر رئیس فدراسیون بدون انتخابی بیاید و فیکس تیم ملی شود، اما دیگران انتخابی بزنند.

رهنما در عین حال یادآور شد: علاوه بر این مسائل، باید این را هم بگویم که در شرایط زمانی کنونی، نمی‌توانستم در خدمت تیم ملی کاراته باشم، چراکه بنده به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، برای حضور در اردوهای تیم ملی کاراته، باید از وزارت‌ورزش مجوز دریافت کنم.

سرمربی سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا استعفای شما با برکناری محسن آشوری از سمت مدیر تیم‌های ملی ارتباط داشت، گفت: چنین چیزی نیست، چون من زودتر از آشوری، استعفای خودم را تحویل رئیس فدراسیون داده بودم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز