خبرگزاری کار ایران

فخریان مطرح کرد:

تحت‌پوشش قرار گرفتن دوندگان مستعد شهرستان‌ها

کد خبر : ۱۹۳۶۸۵

اساتید و متخصصان زیادی در دو و میدانی استان حضور دارند که تجربه و توان آنها به هیأت کمک خواهد کرد.

رییس هیأت دو و میدانی خراسان‌رضوی اظهار کرد: تلاش داریم افراد مستعد و نخبگان دو و میدانی شهرستان‌ها را تحت پوشش هیأت قرار دهیم.

به گزارش ایلنا، مصطفی فخریان با اشاره به برنامه‌های پیش روی هیأت دو و میدانی در استان، گفت: اساتید و متخصصان زیادی در دو و میدانی استان حضور دارند که تجربه و توان آنها به هیأت کمک خواهد کرد.

وی به تشکیل شورای راهبردی هیأت دو و میدانی در آینده نزدیک اشاره و بیان کرد: تمام تصمیمات و برنامه‌های هیأت با نظر اعضای با تجربه‌ این شورا بررسی و تصویب خواهد شد.

رییس هیأت دو و میدانی خراسان رضوی ادامه داد: برنامه‌های مختلف سالانه فدراسیون را مورد بررسی قرار داده‌ایم و قصد داریم برنامه‌ریزی استراتژیکی را در هیأت انجام دهیم.

وی با اشاره به حمایت موسسه مالی و اعتباری افضل توس از فعالیتهای هیأت، افزود: علی‌رغم شرایط خاص دو و میدانی نسبت به رشته‌های دیگر به دلیل نبود جاذبه‌های تبلیغاتی، کمتر حامی مالی به سراغ این رشته می‌آید اما این مؤسسه حمایت‌های قابل تقدیری در پیشبرد هر چه بهتر برنامه‌هایمان خواهد داشت.

وی با تأکید بر اهمیت استعدادیابی در دو و میدانی، بیان کرد: شهرستان‌های مختلف خراسان رضوی به لحاظ تفاوت‌های جغرافیایی از دو و میدانی‌کاران مستعدی در مواد مختلف برخوردارند که تلاش داریم آنان را پس از شناسایی تحت پوشش بگیریم.

رییس هیأت دو و میدانی خراسان رضوی اظهار کرد: از آنجا که مدتی این رشته ورزشی در استان رها شده بود، بسیاری از تجهیزات و امکانات هیأت در پیست تختی و سالن باغبانباشی نیاز به ترمیم و بهینه‌سازی پیدا کرده است که این امر در اولویت کاری ما قرار دارد.

وی گفت: برقراری ارتباط و تعامل با شهرداری، آموزش و پرورش و آستان‌قدس را در دستور کار داریم تا با افزایش همکاری‌های مشترک و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات آنها در جهت رشد و توسعه دو و میدانی استفاده کنیم.

هاشم صیامی دبیر هیأت و مدیر تیم دو و میدانی افضل توس خراسان رضوی نیز در این نشست خبری ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: با توجه به اینکه همیشه خراسان رضوی جزو تیم‌های سرآمد کشور بوده است، تلاش داریم امسال نیز با بهره‌گیری از استعدادهای بومی در جهت تداوم و افزایش موفقیتها جهت حرکت کنیم. موسسه مالی اعتباری افضل توس با نگاه خیرخواهانه ای وارد ورزش دو و میدانی شده است و توجه ویژه به این ورزش مادر دارد.

دبیر هیأت دو و میدانی خراسان رضوی ادامه داد: امیدواریم با کمک رسانه‌ها در راه پیش‌روی مان موفق باشیم و فضایی را ایجاد کنیم که حامیان مالی به رشته‌های کم بضاعتی چون دو و میدانی توجه و تمایل بیشتری داشته باشند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز