خبرگزاری کار ایران

هندبال مدارس جهان - ترکیه؛

دانش‌آموزان هندبالیست‌ایران چهاردهم شدند / قهرمانی به ژرمن ها رسید

دانش‌آموزان هندبالیست‌ایران چهاردهم شدند / قهرمانی به ژرمن ها رسید
کد خبر : ۱۸۱۴۰۴

این دوره از رقابت‌ها با حضور ۲۲ تیم از ۳۰ خردادماه به مدت هشت روز در شهر ترابزون کشور ترکیه برگزار شد.

تیم هندبال دانش‌آموزی ایران جمعه که به رقابت‌های هندبال مدارس جهان در ترکیه اعزام شده بود، در نهایت با نزول سیزده پله‌ای نسبت به سال ۲۰۱۰ در پله چهاردهم جهان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، این دوره از رقابت‌ها با حضور ۲۲ تیم از ۳۰ خردادماه به مدت هشت روز در شهر ترابزون کشور ترکیه برگزار شد.

تیم هندبال دانش‌آموزی کشورمان در نخستین دیدار خود در مسابقات هندبال مدارس جهان در برابر اسلوونی قرار گرفت و با نتیجه نزدیک ۲۲ بر ۲۰ بازی را به حریف خود واگذار کرد. نماینده کشورمان در دومین دیدار خود به مصاف تیم پرقدرت آلمان رفت و در نهایت این بازی را نیز با نتیجه ۳۲ بر ۲۳ به تیم دانش‌آموزی آلمان واگذار کرد.

سومین دیدار نماینده هندبال دانش‌آموزی کشورمان با ارمنستان بود که دانش‌آموزان کشورمان با نتیجه پرگل ۴۰ بر ۱۵ موفق شدند از سد حریف خود بگذرند. نماینده هندبال مدارس کشورمان در چهارمین دیدار خود در برابر بلژیک صف آرایی کرد و در پایان بازی را با نتیجه ۲۹ بر ۲۵ واگذار کردند.

پنجمین دیدار تیم هندبال دانش‌آموزی کشورمان با نماینده دانش‌آموزی جمهوری چک بود که در پایان نتیجه این دیدار ۳۰ بر ۲۵ به سود جمهوری چک پایان یافت. در ششمین دیداری که تیم هندبال دانش‌آموزی ایران در این دوره از رقابتها داشت بار دیگر در برابر تیم بلژیک قرار گرفت و این بار تیم کشورمان موفق شد با نتیجه ۳۳ بر ۲۱ از سد این تیم عبور کند. تیم کشورمان در آخرین فرصتی که در این مسابقات داشت به مصاف اتریش رفت که در پایان این بازی با نتیجه ۲۹ بر ۱۹ به سود اتریش پایان یافت.

در مجموع ۲۲ تیم در این رقابت‌ها شرکت داشتند که آلمان، برزیل و دانمارک به ترتیب اول تا سوم شدند و نماینده دانش‌آموزی کشورمان چهاردهم شد.

تیم هندبال دانش‌آموزی ایران در دوره گذشته مسابقات هندبال مدارس جهان شرکت نداشت، اما در سال ۲۰۱۰ که به میزبانی پرتغال برگزار شد، تیم کشورمان نایب قهرمان جهان شده بود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز