خبرگزاری کار ایران

نباید این فرصت را از دست بدهیم؛

داورزنی: با هواداران جشن صعود می گیریم / کواچ حرفه ای عمل کرد

داورزنی: با هواداران جشن صعود می گیریم / کواچ حرفه ای عمل کرد
کد خبر : ۱۸۰۹۴۶

صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی در ایتالیا آنهم در دومین حضور ایران در لیگ جهانی افتخار بزرگی برای والیبال ایران است و امیدوارم روز یکشنبه با حضور هواداران جشن صعود بگیریم.

رییس فدراسیون والیبال ایران گفت: باصعود تیم ملی به فینال رقابت های لیگ جهانی روند موفقیت های والیبال ایران ادامه می یابد.

محمد رضا داورزنی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با ابراز خوشحالی از پیروزی ارزشمند ملی پوشان والیبال ایران مقابل لهستان، این موفقیت را نتیجه تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم ملی دانست و گفت: والیبال ایران امروز جایگاه خوبی در جمع بزرگان جهان دارد و این مهم را در مرحله نهایی لیگ جهانی ثابت خواهیم کرد.

داورزنی با بیان اینکه پیروزی در دومین دیدار مقابل لهستان اهمیت بسزایی دارد و نباید این فرصت را برای پیروزی و صعود به جمع شش تیم برتر جهان را از دست بدهیم، اظهار داشت: لهستان قطعا در بازی دوم با شناخت بیشتری به مصاف ایران خواهد آمد و بازیکنان این تیم با جو سالن آشنایی بهتری خواهند داشت و تیم ملی باید نظیر مسابقه اول با اقتدار مسابقه دوم را هم پشت سر بگذارد.

وی تاکید کرد: صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی در ایتالیا آنهم در دومین حضور ایران در لیگ جهانی افتخار بزرگی برای والیبال ایران است و امیدوارم روز یکشنبه با حضور هواداران جشن صعود بگیریم.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد کواچ در تیم ملی تصریح کرد: کواچ مربی بزرگی است و در فرصت کوتاهی با تیم هماهنگ شد و بسیار حرفه ای عمل کرد و در حال حاضر شناخت خوبی از بازیکنان دارد و تدابیر او یکی از عوامل تداوم موفقیت های تیم ملی والیبال بوده است.

تیم والیبال ایران در گروه یک لیگ جهانی با تیم های برزیل، لهستان و ایتالیا هم گروه است که ایران در حال حاضر با کسب ۱۶ امتیاز از ۹ مسابقه در جایگاه دوم این گروه قرار دارد.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۲۱ روز یکشنبه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران دومین دیدار خود را مقابل لهستان برگزار خواهد کرد. تیم کشورمان در نخستین دیدار با نتیحه ۳ - ۱ مقابل حریف به برتری دست یافت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز