خبرگزاری کار ایران

در دیداری تدارکاتی رقم خورد؛

روسیه برای دومین بار مغلوب ووشوکاران ایران شد

روسیه برای دومین بار مغلوب ووشوکاران ایران شد
کد خبر : ۱۸۰۶۷۰

تیم ملی ووشو روسیه که برای انجام دو دیدار دوستانه با تیم ملی ایران در تهران به سر می‌برد، صبح امروز پنجشنبه برای دومین بار مقابل اردونشینان ووشو ایران بازنده میدان را ترک کرد.

تیم ملی ووشو ایران که خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون آماده می‌کند، در دومین دیدار تدارکاتی‌اش برابر روسیه هم به پیروزی دست یافت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی روسیه که برای انجام دو دیدار دوستانه با تیم ملی ایران در تهران به سر می‌برد، صبح امروز پنجشنبه برای دومین بار مقابل اردونشینان ووشو صف آرایی کرد و همانند دیدار نخست شش بر یک بازنده میدان را ترک کرد.

این دیدار دوستانه با مبارزات دو وزن بانوان آغاز شد که در وزن ۵۲ - کیلوگرم سهیلا منصوریان برابر ناتالیا مارکوا(قهرمان اروپا و نفر سوم جهان در سال ۲۰۱۱) در دو راند به پیروزی رسید. صدیقه دریایی هم در وزن ۶۰ - کیلوگرم با اقتدار و با نتیجه ۲ بر صفر ایرینا ویا زاکینا(قهرمان اروپا و دارنده مدال برنز جوانان جهان) را شکست داد.

پس از آن سانداکاران در بخش مردان مقابل هم قرار گرفتند که در وزن ۵۶ - کیلوگرم علی بختیاری در دو راند بر قاضی مراد آخمدوف قهرمان روسیه در سال ۲۰۱۴ غلبه کرد. علی یوسفی در وزن ۶۰ - کیلوگرم برابر عبدالحکیم مدژیدوف قهرمان روسیه در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ و دارنده مدال طلای اروپا در سال ۲۰۱۴ به برتری ۲ بر یک رسید. جواد قزلسفلو در وزن ۶۵ - کیلوگرم ۲ بر یک بر ماگومد عبدالخالیکوف قهرمان روسیه و اروپا غلبه کرد و میلاد قزلسفلو در وزن ۷۰ - کیلوگرم برابر اسانبولات بلتوف قهرمان نامدار روسیه در دو راند به پیروزی رسید.

همانند مبارزه اول تنها شکست تیم ایران در وزن ۷۵ - کیلوگرم اتفاق افتاد. جایی که اسماعیل علی‌اوف دارنده چندین مدال اروپایی و جهانی برای روس‌‎ها به میدان رفت. وی روز گذشته برابر لادور صاحب پیروزی شد و امروز هم امیر فضلی را شکست داد. باخت هر دو نماینده ایران در این وزن آن هم در دو راند متوالی نگرانی‌ها را در این وزن برای حضور در بازی‌های آسیایی ایجاد کرده است.

روس‌ها بعد از تحمل دو شکست برابر تیم ملی ووشو ایران، بامداد فردا تهران را ترک می‌کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز