خبرگزاری کار ایران

برای دیدار با روس‌ها؛

ملی‌پوشان ساندا وزن‌کشی کردند؛ نگاهی به مبارزات روز چهارشنبه

ملی‌پوشان ساندا وزن‌کشی کردند؛ نگاهی به مبارزات روز چهارشنبه
کد خبر : ۱۸۰۰۶۹

در پایان وزن کشی انجام شده تمامی نفرات تیم های ایران و روسیه در هر دو بخش مردان و زنان سر وزن بودند.

سانداکاران ایران و روسیه امروز(سه‌شنبه) وزن کشی کرده تا خود را برای برگزاری مبارزه تدارکاتی آماده کنند.

به گزارش ایلنا، در پایان وزن‌کشی انجام شده تمامی نفرات تیم‌های ایران و روسیه در هر دو بخش مردان و زنان سر وزن بودند. فردا چهارشنبه و از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه الی ۱۰ صبح مبارزات بانوان برگزار خواهد شد.

در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم، «الهه منصوریان» قهرمان جهان به مصاف «ناتالیا مارکوا» قهرمان اروپا و نفر سوم جهان در سال ۲۰۱۱ می‌رود.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، «مریم هاشمی» دارنده مدال طلای جهان با «ایرینا ویا زاکینا» قهرمان اروپا و دارنده مدال برنز جوانان جهان مبارزه می کند. در ادامه از ساعت ۱۱ الی ۱۲ نیز مسابقات ساندای مردان برگزار می‌شود.

در وزن منهای ۵۶ کیلوگرم، «اکبرمحمدزاده» قهرمان جوانان جهان از ایران با «قاضی مراد آخمدوف» قهرمان روسیه در سال ۲۰۱۴ روبرو می شود و در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، «جعفر شیزاد» مرد طلایی مسابقات کامبت گیمز با عبدالحکیم مدژیدوف قهرمان روسیه در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ و دارنده مدال طلای اروپا در سال ۲۰۱۴ روبرو می شود.

در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم، «محسن محمدسیفی» قهرمان جهان و دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی گوانگژو با ماگومد عبدالخالیکوف قهرمان روسیه و اروپا پیکار می‌کند. در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم، «سجاد عباسی» قهرمان جهان با «اسانبولات بلتوف» قهرمان نامدار روسیه رو در رو خواهد شد.

در آخرین مبارزه و در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، «حمیدرضا لادور» قهرمان جوانان جهان و دارنده مدال طلای کامبت گیمز با اسماعیل علی اوف قهرمان پرافتخار روسیه که دو مدال طلای اروپا، دو مدال نقره و برنز جهان و طلای کامبت گیمز را در روسیه دارد، روبرو می‌شود.

گفتنی است، تیم ملی روسیه قهرمان اروپا و یکی از مدعیان جهان برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایران روز دوشنبه وارد تهران شد. تیم ملی ووشوی ایران خود را برای حضوری موفق در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون آماده می کند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز