خبرگزاری کار ایران

فردا به ریاست سجادی برگزارمی‌شود؛

کورس ۱۳ نامزد برای ریاست فدراسیون سوارکاری / در انتظار قانونگرایی وزارت ورزش

کورس ۱۳ نامزد برای ریاست فدراسیون سوارکاری / در انتظار قانونگرایی وزارت ورزش
کد خبر : ۱۷۴۷۲۷

در شرایطی که قرار بود انتخابات فدراسیون سوارکاری ۲۶ اسفندماه سال گذشته برگزار شود، اما به دلیل اعمال نفوذ یکی از نامزدها برای گرفتن مجوز لازم برگزاری انتخابات لغو شد.

انتخابات ریاست فدراسیون سوارکاری در حالی فردا سه‌شنبه برگزار خواهد شد که شائبه‌هایی در مورد برخی نامزدهای تایید صلاحیت شده و حضور یک نماینده، برگزاری بی‌حرف و حدیثانتخابات این فدراسیون را تحت‌الشعاع قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در شرایطی که قرار بود انتخابات فدراسیون سوارکاری ۲۶ اسفندماه سال گذشته برگزار شود اما به دلیل اعمال نفوذ یکی از نامزدها برای گرفتن مجوز لازم برگزاری انتخابات لغو شد. تعویق چند ماهه این فرصت را فراهم کرد تا نامزد مذکور شرایط لازم را برای حضور در انتخابات را بدست آورد و امروز به عنوان یک نماینده مجلس در جمع نامزدها حضور یابد.

این در حالی است که طبق اعلام سازمان بازرسی حضور نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی ممنوع است، اما در اقدامی عجیب این نماینده که ریاست یکی از کمیسیون‌های مجلس را نیز برعهده دارد وارد صحنه انتخابات شده تا استثنابردار بودن قانون بار دیگر ثابت شود.

در این میان گروه‌های سیاسی خاص هم وارد ماجرا شده‌اند، به طوری که گفته می‌شود یکی از آقازاده‌ها نفوذ زیادی در این انتخابات دارد و تلاش می‌کند فرد مدنظرش را به ریاست فدراسیون منصوب کند.

در این میان سکوت وزارت ورزش نسبت به اینگونه بی‌قانونی‌ها عجیب و تاحدودی شائبه‌برانگیز به نظر می‌رسد که چرا مسئولان ورزش برای برگزاری انتخاباتی دموکراتیک و بدون حرف و حدیثحرکت نمی‌کنند. به هر حال در مجمع فدراسیون سوارکاری ۱۳ نفر برای تصاحب کرسی ریاست با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

مسعود خلیلی، سیدرضا میر ابوطالبی، علی حسینی، علی اژدرکش، امیرمحسن‌ ذاکری، مسعود عربی، محمدرضا محسنی، سید موسی آقایی‌لنکرانی، محمد کاظمیان، عباس رحمانی، عبدالرضا عزیزی، امیر غریبلو و رضا اسماعیل‌زاده نامزدهایی هستند که فردا در کورس انتخاباتی برای کسب رای اعتماد مجمع تلاش خواهند کرد تا این فدراسیون پس از ۳ سال با انتخاب رئیس سر و سامان بگیرد و به ثبات برسد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز