خبرگزاری کار ایران

همه چیز آماده است

السد قطر با استراحت دادن به ستاره های خود به استقبال ارتش سرخ رفت

السد قطر با استراحت دادن به ستاره های خود به استقبال ارتش سرخ رفت
کد خبر : ۱۵۴۵۲۰۶

تیم فوتبال السد قطر حریف بعدی پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا، آخرین بازی خود را در حالی با پیروزی پشت سر گذاشت که بازیکن های کلیدی خود را در این بازی استراحت داد تا با شرایطی خوب به استقبال پرسپولیس بروند.

به گزارش ایلنا، برخلاف پرسپولیس که به دلیل حضور بازیکنان ملی‌پوش در ترکیب درخواست تعویق بازی با ملوان را داده بود تا زودتر برای دیدار با السد به دوحه سفر کند، رقیب قطری پرسپولیس در هفته هفتم لیگ ستارگان قطر میزبان الشحانیه بود و با نتیجه چهار بر دو میهمان قعرنشین خود را از پیش‌رو برداشت تا موقتاً به رده سوم جدول لیگ ستارگان قطر صعود کند.

الدحیل و الاهلی هر دو با یک بازی کمتر شرایط بهتری نسبت به السد در جدول لیگ ستارگان قطر دارند. در این مسابقه بجز اکرم عفیف و طارق سلمان، سایر بازیکنان ملی‌پوش قطری تیم السد با تصمیم فلیکس سانچز استراحت کردند و دیگر بازیکنان ملی‌پوش این تیم برای بازی پرسپولیس خود را آماده نگه داشتند. ماتئوس اوریبه، هافبک مطرح تیم السد که برای تیم ملی کلمبیا بازی می‌کند نیز به دلیل حضور در اردوی تیم ملی کلمبیا برای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ یکی دیگر از بازیکنان نیمکت‌نشین السد در این مسابقه بود.

همچنین رومن سایس، مدافع ملی‌پوش مراکشی السد که سابقه به بازو بستن بازوبند کاپیتانی تیم ولورهمپتون را دارد نیز در این مسابقه حضور نداشت. مصطفی طارق مشعل، رافا موخیکا و کریستو گونزالز به همراه گل به خودی بازیکن حریف، گل‌های السد در این مسابقه را به ثمر رساندند و بجز موخیکا، دیگر گلزنان این تیم در ترکیب ثابت سانچز برای دیدار با استقلال حضور نداشتند.

البته در این مسابقه، تیم رده دهمی الشحانیه از حیث شوت و شوت در چهارچوب نسبت به السد مدعی موفق‌تر عمل کرد و دو بار موفق به باز کردن دروازه حریف شد تا این موضوع، نشان‌دهنده ضعف خط دفاعی السد در این فصل باشد. تیمی که تا این‌جای فصل، ۱۵ بار دروازه خود را در لیگ ستارگان باز شده دیده و در کمال تعجب، دومین خط دفاعی ضعیف رقابت‌های لیگ ستارگان قطر را در اختیار دارد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز