خبرگزاری کار ایران

نامنظم مثل سازمان لیگ

باز هم بازی های معوقه/ جدول لیگ برتر کیکه یا واقعی!

باز هم بازی های معوقه/ جدول لیگ برتر کیکه یا واقعی!
کد خبر : ۱۵۴۴۸۱۴

لیگ برتر خلیج فارس در حالی وارد هفته هشتم رقابت ها خواهد شد که جدول مسابقات نشان می‌دهد تیم ها تعداد بازی های متفاوتی را انجام داده اند و نامرتب بودن جدول حسابی باعث انتقاد شده است.

به گزارش ایلنا، بیست وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان به برگزاری هفته هشتم این رقابت‌ها رسیده و طی یکی‌دو روز گذشته این هفته از بازی‌ها شروع شده و البته مثل اکثر هفته‌های گذشته در سه روز و با تعدادی بازی‌های معوقه برگزار خواهد شد.

با نگاهی به جدول بازی‌ها و به‌خصوص تعداد بازی‌های تیم‌ها، کاملاً به هم ریختگی را در تعداد بازی‌ها می‌توان نظاره کرد. سپاهان تمام بازی‌هایش را به میدان رفته و با 7 بازی و 16 امتیاز در صدر جدول ایستاده است، اما جایگاه سپاهان را نمی‌توان جایگاه واقعی این تیم دانست، چرا که پرسپولیس با 6 بازی و 14 امتیاز در رده دوم است و اگر بازی معوقه‌اش را با برد پشت سر بگذارد به راحتی صدر جدول را در اختیار خواهد گرفت و حالا هم بازی هفته هشتم این تیم به زمان دیگری موکول شده است. تیم‌های ملوان، فولاد و تراکتور هر 7بازی را برگزار کرده‌اند، اما گل‌گهر سیرجان با 6 بازی و 9 امتیاز در رده ششم است که البته بازی معوقه این تیم تأثیر زیادی در رده آن ندارد و این تیم هم در هفته هشتم به میدان نخواهد رفت.

استقلال تهران هم یک بازی معوقه دارد و این روزها، همه از وضعیت بد این تیم حرف می‌زنند و این درحالی است که اگر استقلال بازی معوقه خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، 11 امتیازی شده و به مراتب وضعیت بهتری کسب خواهد کرد.

 مهم‌تر از همه اینها باید به سراغ مس رفسنجان رفت که قبل از بازی هفته هشتم، با شش بازی و 5 امتیاز در رده چهاردهم درحال از دست دادن سرمربی خودش می‌باشد و در صورت کسب سه امتیاز بازی معوقه، احتمالاً تا رده هفتم جدول صعود خواهد کرد. به این ترتیب بازی‌های معوقه تا اینجای کار هم روی جایگاه تیم‌ها تأثیر داشته و هم جایگاه سرمربیان را متزلزل و یا محکم کرده است. در این گیرودار نه‌تنها نابسامانی در لیگ برتر، خیلی مورد توجه سازمان لیگ نبوده و نیست، بلکه از هفته هشتم رقابت‌ها، این اوضاع بدتر هم خواهد شد، به طوری که از 8بازی هفته هشتم، سه بازی باز هم برگزار نمی‌شود و به این ترتیب بعد از هفته هشتم، جدول را با شکل و شمایل بدتری خواهیم داشت.

 بازی تیم‌های سپاهان- نساجی مازندران، ملوان- پرسپولیس و گل گهرسیرجان- تراکتور در این هفته برگزار نخواهد شد تا تیم‌های سپاهان، نساجی، ملوان و تراکتور هم به جمع تیم‌هایی ملحق شوند که بازی کمتری نسبت به سایر تیم‌ها خواهند داشت و تعداد بازی معوقه برخی تیم‌ها مثل پرسپولیس و گل‌گهر هم به دو بازی افزایش خواهد یافت.

 طی روزهای گذشته انتقادهای زیادی درباره ورزشگاه‌ها و حتی کیفیت بازی‌های لیگ برتر که چنگی به دل هواداران نمی‌زد، وجود داشت، اما انگار حالا باید انتظارات از سازمان لیگ فوتبال را بسیار پایین آورده و حداقل متذکر شد که بازی‌های معوقه می‌تواند نقش و تأثیر بسیار زیادی روی نتایج بازی‌ها و حتی جایگاه مربیان داشته باشد، پس ضرورت دارد، تا مسئولان تلاش کنند حداقل جدول رده‌بندی لیگ برتر، وضعیت بهتری به خود بگیرد و تعداد بازی‌ها، به وضعیت نرمالی برگردد.

هرچند به نظر می‌رسد بخش زیادی از کیفیت لیگ برتر هم به همین موضوع برمی‌گردد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها، با تکرار تعطیلی‌ها و به تعویق افتادن بازی‌ها، توانایی حفظ آمادگی تیم‌شان را از دست می‌دهند و در نتیجه با همه توان در بازی‌ها حضور ندارند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز