خبرگزاری کار ایران

تنور داغ توپ و تور

دوئل بزرگان والیبال ایران در هفته دوم

دوئل بزرگان والیبال ایران در هفته دوم
کد خبر : ۱۵۴۰۵۳۳

با شروع رقابت های لیگ برتر والیبال بازی های جذابی برگزار خواهد شد که جدال فولاد سیرجان مدافع عنوان قهرمانی و تیم پیکان پر افتخار ترین تیم والیبال یکی از آن هاست.

به گزارش ایلنا، سیرجانی‌ها، امروز در حالی که لیگ برتر والیبال هنوز برای تیم محبوبشان شروع نشده، هیجان‌انگیزترین بازی را تماشا می‌کنند.

در حالی که امروز، شهداب یزد استراحت دارد، بقیه تیم‌ها دردومین بازی به زمین می‌روند. اما فولاد سیرجان قهرمان فصل قبل و باشگاه‌های آسیا، بعد از استراحت هفته اول، لیگ را هیجانی شروع می‌کند با بازی حساس مقابل پیکان تهران.

تیم بهروز عطایی که با قهرمانی باشگاه‌های آسیا و صعود به باشگاه‌های جهان بعد از ریکاوری، در بازی خانگی به مصاف پیکان می‌رود، پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال است که لیگ برتر را با باخت مقابل تیم تازه وارد صنعتگران امید استارت زد.

به طور حتم  بهروز عطایی بعد از استراحت چهارشنبه هفته پیش تیمش، شاگردانش را با اطلاعات از آنالیز بازی هفته اول تیم پیمان اکبری برای عصر امروز آماده کرده است.

با اینکه امروز هفته دوم لیگ است و معمولاً تیم‌ها مشکل هماهنگی دارند، اما شک نکنید فولادی‌ها با عبور از خان هماهنگی در باشگاه‌های آسیا، روز سختی را برای پیکان رقم می‌زنند. از طرفی پیکان امروز برای جبران باخت هفته اول به زمین می‌رود و سکانداران دو تیم که تجربه کوچ تیم ملی را هم دارند، نمی‌خواهند بازنده باشند و همین مسأله چاشنی حساسیت بازی را دوچندان می‌کند.

تیم طبیعت که لیگ برتر را با شکست مس رفسنجان برد، امروز میهمان تیم تازه وارد صنعتگران امید است. تیم تازه واردی که رضا مؤمنی مقدم را روی نیمکتش دارد و با انگیزه برد شیرین هفته اول، برای شکست طبیعت برنامه دارد. بدون شک بعد از بازی دو تیم مدعی در سیرجان، هواداران والیبال تهران از تماشای بازی جذاب دو تیم با انگیزه لذت می‌برند.

اما در بقیه بازی‌های این هفته، سایپای تهران در خانه به مصاف پاس گرگان می‌رود. تیم شهرداری ارومیه هم میهمان مهرگان نور دومین تیم تازه وارد لیگ برتری است. گیتی پسند به مصاف سپهر صدرای مشهد می‌رود. مس رفسنجان هم میزبان چادرملوی اردکان است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز