خبرگزاری کار ایران

انتقاد های ملی پوش سابق

قاسم حدادی فر: تیم ملی نیاز به جوان گرایی دارد/ با حضور بازیکن های بالای 30 سال نمی‌توان موفق شد!

قاسم حدادی فر: تیم ملی نیاز به جوان گرایی دارد/ با حضور بازیکن های بالای 30 سال نمی‌توان موفق شد!
کد خبر : ۱۵۴۰۱۲۲

قاسم حدادی فر ملی پوش سابق تیم ملی در جدید ترین گفت و گوی خود از شرایط موجود در تیم ملی انتقاد کرد و معتقد بود هر چه زود تر باید جوان گرایی در تیم ملی اتفاق بیفتد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی ایران که برای مصاف با دو تیم قطر و ازبکستان در انتخابی جام جهانی نفرات خود را برای این بازی اعلام کرد انتقاد های زیادی نسبت به لیست اعلام شده به وجود آمد، در همین خصوص قاسم حدادی فر ملی پوش سابق تیم ملی در همین خصوص صحبت کرد.

قاسم حدادی‌فر: تیم ملی تنها یک سورپرایز دارد که آن دعوت محمدمهدی زارع است؛ این درحالی است که فهرست تیم ملی جای تغییرات زیادی داشت و می‌شد بازیکنان جوان بیشتری را به اردوی تیم ملی دعوت کرد تا به تیم کمک کنند. مهم‌ترین موضوع برای تیم ملی جوانگرایی است که امیدوارم هرچه زودتر این اقدام صورت بگیرد و بازیکنان جوان با حضور در اردوی تیم ملی به ترکیب تیم اضافه شوند.»

او صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه می‌دهد: «تیم ملی نیاز به تغییر نسل دارد و به این دلیل فهرست تیم ملی جای تغییرات بیشتری داشت. تیم ملی برای جوانگرایی شیب ملایمی را طی می‌کند، این درحالی است که می‌توان با سرعت بیشتر تیم ملی را جوان کرد. با نگاه دقیق‌تر به مسابقات لیگ می‌توان گفت که بازیکنان جوان خوبی در لیگ حضور دارند که البته نمی‌توان نام این بازیکنان را اعلام کرد اما مثلاً در تیم فولاد 2 بازیکن جوان بازی می‌کنند که تا به اینجا عملکرد خوبی داشتند و می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند.»

حدادی‌فر بیان می‌کند: «بازیکنان جوان باید فضا و اتمسفر حاضر در اردوی تیم ملی را تجربه کنند و پس از آن میدان ببینند. بحث جوانگرایی در تیم ملی نیاز به ریشه‌یابی دارد و اینکه چرا جوانگرایی در تیم ملی تا این حد کند است سؤالی است که باید از مسئولان تیم ملی پرسیده شود. دیگر همانند گذشته نیست که صعود تیم ملی به جام جهانی باعث خوشحالی مردم شود و آنها می‌خواهند تا تیم ملی از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند و در حقیقت این نشان‌دهنده پیشرفت تیم است.»

این بازیکن اسبق تیم ملی می‌افزاید: «نمی‌توان با بازیکنان بالای 30سال در جام جهانی موفق بود و از مرحله گروهی صعود کرد، برای رسیدن به این هدف نیاز به نیروی جوان داریم. درحال حاضر اکثر بازیکنان تیم ملی بالای 30 سال هستند و چند دوره مسابقات جام جهانی را تجربه کردند این درحالی است که بازیکن جوان انگیزه بیشتری برای حضور در جام جهانی و صعود از مرحله گروهی مسابقات دارد.»

او همچنین در خصوص دیدار با قطر و ازبکستان این‌گونه صحبت کرد: «سبک دو تیم قطر و ازبکستان متفاوت است و در واقع قطری‌ها با بازیکنان خوبی که دارند به دنبال ارائه بازی تکنیکی هستند و ازبک‌ها هم با توجه به قدرت بدنی بالا به دنبال ارائه بازی قدرتی هستند اما نمی‌توان کتمان کرد که ما هم تیم ملی خوب و باتجربه‌ای داریم که به واسطه این بازیکنان باتجربه می‌توانیم قطر و ازبکستان را شکست دهیم و این مرحله از مسابقات را با موفقیت پشت سر بگذاریم.»

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز