خبرگزاری کار ایران

آخرین گمانه‌زنی از لیست تیم ملی

رامین رضاییان و احمد نوراللهی همچنان دور از چشم ژنرال

رامین رضاییان و احمد نوراللهی همچنان دور از چشم ژنرال
کد خبر : ۱۵۳۶۴۰۰

تیم ملی ایران که 15 مهر ماه لیست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی را برای بازی مقابل تیم های ازبکستان و قطر اعلام خواهد کرد، بنظر می‌رسد همچنان خبری از رامین رضائیان و احمد نورالهی نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی روز پانزدهم مهرماه لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی برای بازی با ازبکستان و قطر را اعلام خواهد کرد تا ملی‌پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی روز شانزدهم مهرماه خود را به کادرفنی معرفی کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال در نظر دارد روز یکشنبه پانزدهم مهرماه پس از پایان دیدار تراکتور و فولاد نام بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی را به صورت رسمی اعلام کند تا اردوی تیم ملی برای دو بازی هفته سوم و چهارم رقابت‌های انتخابی جام جهانی مقابل ازبکستان و قطر  به این ترتیب آغاز شود تا پس از یک جلسه تمرین در تهران، برابر برنامه‌ریزی صورت گرفته روز هفدهم مهرماه راهی تاشکند ازبکستان شوند تا آماده رویارویی با حریف قدرتمند خود در بازی هفته سوم شوند.

شنیده می‌شود سرمربی تیم ملی تغییرات جدیدی را در فهرست جدید خود اعمال خواهد کرد تا ترکیب بازیکنان حاضر در این اردو با اردوی قبلی تفاوت داشته باشد.

هرچند هنوز هیچ خبر رسمی در خصوص نفرات اعزامی به ازبکستان اعلام نشده است اما در گمانه‌زنی‌های اولیه درباره فهرست تیم ملی آمده است که بازهم امیر قلعه‌نویی قصد دعوت مجدد از رامین رضاییان و احمد نوراللهی را ندارد و همچنان این دو بازیکن آماده حال حاضر فوتبال ایران پشت خط تیم ملی باقی خواهند ماند.

پیش‌بینی می‌شود همانند اردوی قبلی تیم ملی محمدجواد حسین‌نژاد و سعید سحرخیزان هم شانس چندانی برای دعوت به اردوی تیم ملی نداشته باشند، البته ممکن است در دقیقه 90 نظر سرمربی تیم ملی برای دعوت از این بازیکنان تغییر کند تا آنها نیز شانس بازی برای تیم ملی را به دست آورند.

آنچه پیداست شاکله اصلی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی را همان نفرات حاضر در اردوی قبل که برای بازی با قرقیزستان و امارات دعوت شده بودند، تشکیل خواهند داد البته ممکن است یک یا دو بازیکن به اردوی جدید دعوت نشوند و فرصت به بازیکنان جوان موفق در هفته‌های اخیر لیگ برتر داده شود تا در اردوی تیم ملی حاضر شوند.

شنیده می‌شود یکی از این بازیکنان امیرحسین حسین‌زاده بازیکن جوان تراکتورسازی است که نمایش قانع‌کننده‌ای در هفته‌های اخیر داشته است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز