خبرگزاری کار ایران

روز های بد شمس آذر: چه کسی مقصر است

روز های بد شمس آذر: چه کسی مقصر است
کد خبر : ۱۵۳۶۰۶۴

تیم شمس آذر قزوین که در اولین سال حضورش در لیگ برتر توانست عملکرد خوبی از خود نشان بدهد، بنظر می‌رسد حواشی پیش فصل و رفت و آمد های سعید دقیقی زمینه ساز نتایج ضعیف این تیم در فصل جدید بشود.

به گزارش ایلنا، شمس‌آذر نه تنها با عملکرد خوب سرمربی‌اش یعنی سعید دقیقی و بازیکنان توانست به لیگ برتر صعود کند، بلکه در فصل گذشته که در این رقابت‌ها حضور داشت، توانست به نتایج خوبی هم دست پیدا کند و به نوعی خود را به لیگ برتر تحمیل نماید. قزوینی‌های تازه وارد به بیست وسومین دوره لیگ برتر توانستند در مصاف با مدعیان و سایر رقبا، نتایج قابل قبولی را کسب نمایند.

آنها در اولین حضورشان در لیگ برتر از 30 بازی برگزار شده توانستند11 برد و 9 مساوی کسب کنند و در 10 بازی هم باختند. آنها در نهایت با کسب 39 امتیاز از 30 بازی در جایگاه هشتم و بالاتر از تیم‌هایی مثل گل گهرسیرجان، فولاد، نساجی، مس و... قرار گرفتند.

این شرایط، وضعیت خوبی را برای شمس‌آذر و بخصوص سرمربی این تیم مهیا کرد. اولاً شمس‌آذر در لیگ برتر ماندگار شد و در ثانی سعید دقیقی به عنوان تجربه اول در لیگ برتر، خواهان زیادی پیدا کرد. با پایان رقابت‌ها در فصل گذشته، این سعید دقیقی بود که تلاش کرد شرایط مناسبی برای شمس‌آذر مهیا شود تا بتواند در این تیم همچنان به کارش ادامه دهد.

اما با وضعیتی که شمس‌آذر قزوین داشت، زمزمه جدایی دقیقی از شمس‌آذر شروع شد و مذاکرات این سرمربی با برخی تیم‌ها به طور آشکار اعلام شد. حضور دقیقی در ملوان تقریباً قطعی شد و البته صحبت‌هایی را هم با دیگر تیم‌ها داشت که در نهایت هیچ کدام میسر نشد و دقیقی با ناامید شدن از سایر تیم‌ها باز هم در شمس‌آذر ماند. اما در همین زمان‌ها، شمس آذر به خاطر نبودن دقیقی روزهای طلایی را از دست داد.

با شروع بیست و چهارمین دوره لیگ برتر، اما شمس آذر متفاوتی را شاهد بودیم و هستیم. شاگردان سعید دقیقی در اولین دیدار به مصاف استقلال رفتند و دو بر یک بازنده از زمین خارج شدند. در دومین بازی مقابل تیم تازه وارد چادرملو اردکان، شمس‌آذر فقط توانست یک امتیاز کسب کند. دقیقی سومین بازی را هم به سپاهان واگذار کرد تا تعطیلات لیگ برتر شروع شود، شاید دقیقی بتواند در این فرصت تیمش را ترمیم کند.

اما او در مصاف چهارم مقابل استقلان خوزستان در خانه‌اش تن به تساوی داد و بدتر اینکه در رویارویی با ملوان هم نتوانست به امتیازی برسد و بازی را واگذار کرد. در بازی هفته ششم، شمس‌آذر در خانه‌اش به مصاف نساجی مازندران رفت اما نتوانست در این بازی هم به برتری برسد و همچنان بدون برد به کارش ادامه می‌دهد. جالب است که سرمربی شمس‌آذر بعد از پایان هفته ششم رقابت‌ها و در حالی که تیم‌اش با سه امتیاز در رده پانزدهم جدول است، از شادی هواداران قزوینی به خاطر برد پرسپولیس انتقاد کرده و تلاش می‌کند اوضاع بد تیمش را با این روش کمی عادی جلوه دهد.

هر چند معتقدیم که به طور حتم حمایت مسئولان استان قزوین می‌تواند همچنان تیم سعید دقیقی را به روزهای خوبش بازگرداند، اما واقعیت این است که دلیل اصلی این روزهای شمس‌آذر، رفتار سرمربی این تیم است، اگر دقیقی با همه کمبودها و کاستی ها همچنان به کارش در شمس‌آذر ادامه می‌داد، حتماً این تیم این روزها این شرایط را نداشت و نباید توپ را به زمین هواداران انداخت.

هواداران فوتبال نه تنها در قزوین بلکه در کل کشورمان، به دنبال بازی خوب هستند و هر تیمی بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد، قطعاً از آن استقبال خواهند کرد، چنانچه در فصل گذشته هم همیشه در کنار شمس‌آذر بودند و با حمایت همین هواداران، شمس‌آذر توانست فصل خوبی را سپری کند.

 به نظر می‌رسد الان هم شمس‌آذر و بخصوص سعید دقیقی به جای پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای، باز هم باید تمرکزشان را روی بازی‌ها و رویارویی با حریفان بگذارند تا بتوانند به نتایج مطلوبی دست پیدا کنند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز