خبرگزاری کار ایران

پایان یک مبارزه

جنگ قدرت در استقلال نتیجه ای نداشت:پای نکونام روی پوست موز

جنگ قدرت در استقلال نتیجه ای نداشت:پای نکونام روی پوست موز
کد خبر : ۱۵۲۷۴۱۳

پس از کش و قوس های فراوان و اخبار های گوناگون اطراف نیمکت باشگاه استقلال، جواد نکونام فعلا در تیم استقلال ماندنی شد و خبری از حضور مربی خارجی در جمع آبی پوشان نیست

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال که در فصل جدید رقابت های لیگ برتر خلیج فارس نقل وانتقالات موفقی را پشت سر گذاشت و به همین جهت توقع هواداران از جواد نکونام و شاگردانش بالا است بعد از شکست در هفته سوم لیگ برتر شرایط بحرانی را پشت سر میگذارد.

همه چیز از باخت در فولاد آرنا شروع شد، البته میشد پیش بینی کرد با توجه به نمایش نچندان دل‌چسب استقلال در دو هفته ابتدایی و مخالفان بی‌شمار جواد نکونام در استقلال این مربی با یک باخت جایگاهش لغزان بشود. اما شنیدن شعار حیا کن رها کن در هفته سوم و تا مرز اخراج شدن، اتفاقات عجیب و غریب این چند روز باشگاه استقلال بود.

تصور میشد مدیریت باشگاه استقلال بلافاصله از کادر فنی حمایت بکند اما سکوت چند روزه و شایعات مذاکره با گزینه های خارجی همه چیز را متفاوت کرد. از توافق نهایی با پتف بلغاری گرفته تا مذاکره با ساپینتو و حتی استراماچونی، همه اینها نشان از تنها بودن جواد نکونام در استقلال بود. البته رسانه باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای حمایت نصفه و نیمه ای از جواد نکونام کرد اما این بیانیه بیشتر آتیش این شعله را بیش تر کرد!

اما این جنگ فقط در کادرفنی خلاصه نمی‌شود، مباره اصلی میان سمیعی مدیر عامل باشگاه استقلال و احمد شهریاری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال بود. جایی که احمد شهریاری اسرار به توافق با گزینه خودش یعنی پتف بلغاری بود و طرفی دیگر این ماجرا یعنی سمیعی به دنبال به خدمت گرفتن یک مربی تراز اول بود.

با تمام این اتفاقات تصور میشد پایان کار نکونام در استقلال قطعی باشد اما در اتفاقی عجیب بعد از جلسه دیشب هیئت مدیره باشگاه استقلال خبر از ابقای مربی لالیگایی آبی پوشان پایتخت میدهد!

حالا مشخص نیست با وجود وضعیت آشفته باشگاه استقلال اعم از اختلاف و شکاف عجیب بین مدیریت و کادرفنی، لیست بازیکنان استقلال که دائم یک نفر از آن ها از لیست کنار می‌رود تا دیگری جای او را بگیرد! و قرار داد فسخ شده کادر فنی آبی ها و مهم تر از آن عدم حمایت هواداران از کادر فنی، چگونه میخواهند در ادامه مسابقات موفق باشند.

چیزی که مشخص است بنظر می‌رسد جنگ قدرت در استقلال نه تنها نتیجه ای نداشت بلکه فقط وضعیت این باشگاه را بحرانی کرد و جواد نکونام فعلا در استقلال ماندنی شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز