خبرگزاری کار ایران

دربی استقلالی ها

بازی های جذاب و پرگل/آمار به نفع آبی های تهرانی

بازی های جذاب و پرگل/آمار به نفع آبی های تهرانی
کد خبر : ۱۵۲۳۳۴۱

تیم استقلال تهران در هفته سوم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس به مصاف تیم استقلال خوزستان خواهد رفت، آمار نشان میدهد آبی پوشان تهرانی در 5 دیدار آخر همواره پیروز بوده اند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران که در هفته دوم مقابل تیم ملوان در یک بازی جنجال برانگیز و پرگل به تساوی رسید، در ایستگاه سوم باید به مصاف همنام خوزستانی برود.

در5 دیدار اخیر این دوتیم همواره استقلال به عنوان تیم پیروز زمین بازی را ترک کرده است و میتواند این آمار از لحاظ روانی شرایط خوبی را برای شاگردان نکونام برای این بازی به وجود آورد. اما جدال این دوتیم بازی های جذاب و به یادماندنی رابه همراه داشته است.

یکی از پرگل‌ترین بازی های این دوتیم به 20 آذر سال 93 برمیگردد جایی که این دو تیم در بازی های برگشت در هفته 17 به مصاف هم رفتند. شاگردان قلعه نویی که در کورس قهرمانی بودند دراین بازی با نتیجه 4-4 به تساوی رضایت دادند تا یکی از پرگل‌ترین جدال های این دو باشگاه ثبت بشود. گل های تیم استقلال تهران در این بازی را یعقوب کریمی(1)- امید ابراهیمی(2)(پنالتی)- سجاد شهباز زاده(1) به ثمر رساندند.

جدال خاطره انگیز بعدی این دوتیم به 10 مرداد سال 1395 برمیگردد جایی که آبی پوش های خوزستانی و تهرانی در هفته دوم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم رفتند. علیرضا منصوریان که در اولین فصل خود به عنوان سرمربی در تیم استقلال حضور داشت در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه 2 بر 1 مقابل تیم خوزستانی مغلوب شد و نتیجه را واگذار کرد. تک گل استقلالی های تهران در آن بازی را کاوه رضایی و دو گل تیم خوزستانی را  میکائیل کلی به ثمر رساند.

11 اردیبهشت 1398 روز خاصی برای استقلالی های تهران است جایی که فرهاد مجیدی بعد از اخراج وینفرد شفر به عنوان مربی موقت، هدایت تیم استقلال را بر عهده گرفت، توانست در ورزشگاه آزادی مقابل تیم استقلال خوزستان با نتیجه 4 بر 2 اولین پیروزی خود را با تیم استقلال به عنوان سرمربی به دست آورد گل های تیم استقلال را در آن بازی اسماعیل گونکالوس، علی کریمی، رضا کریمی و مرتضی تبریزی به ثمر رساند و فرید امیری گل های تیم خوزستانی را به ثمر رساند.

حال باید دید جدال پنجشنبه شب این دوتیم با چه نتیچه ای همراه خواهد بود و آیا میتواند استقلال تهران 6 پیروزی پیاپی خود را مقابل شاگردان پور موسوی به دست بیاورد یا خیر.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز