خبرگزاری کار ایران

برگ برنده ملوان

به نام سرباز به کام ملوان و هواداران

به نام سرباز به کام ملوان و هواداران
کد خبر : ۱۵۱۹۰۷۵

تیم ملوان بند انزلی همانند فصول قبل از بازیکنان با کیفیت سرباز در تیم خود بهره برداری میکند و وجود همچین بازیکنانی میتواند در ادامه فصل کمک حال مازیار زارع باشد.

به گزارش ایلنا، فصل جدید رقابت های لیگ برتر خلیج فارس از هفته قبل شروع شده و داستان همیشگی سربازی فوتبالی ها را به دنبال داشت.

تا پیش از آغاز لیگ برتر خلیج فارس بازیکن های زیادی به بهانه خدمت سربازی شایعاتی اطراف آن ها وجود داشت از ستاره استقلالی ها یعنی ابوالفضل جلالی گرفته تا بازیکن های لژیونر نظیر علی قلی زاده و حتی سامان قدوس! این مشکل سربازی سالیان سال است در فوتبال ایران جاری است اما بنظر میرسد تیم ملوان زیاد از این ماجرا ضرر هم نمیکند.

تا چند سال پیش تیم های تراکتور، فجر شهید سپاسی و ملوان محل خدمت برای بازیکنان فوتبالیست بود. بعد از اینکه مالکیت تیم تراکتور به شخص واگذار شد دیگر خبری از وجود بازیکن سرباز در تیم تراکتور نیست و فجر شهید سپاسی هم به علت اینکه در لیگ آزداگان حضور دارد چندان بازیکن های لیگ برتر به خصوص بازیکن های ملی پوش مایل به حضور در این تیم نیستند هرچند که این تیم قدیمی و شیرازی توانست در دوفصل پیش به لیگ برتر صعود کند اما خیلی زود دوباره به لیگ آزادگان سقوط کرد.

با اینکه باشگاه ملوان برای حضور بازیکنان سرباز سهمیه دارد و دارای محدودیت است اما بد نیست نگاهی بندازیم به بازیکنانی که در فصول قبل به بهانه سربازی در تیم ملوان حضور داشتند. سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد عمری، میلاد سرلک و امید نور افکن.

این های بازیکنانی هستند که در فصل های قبل و همین فصل به قوهای سپید انزلی آمدند هرچند که بازیکنانی مثل سیاوش یزدانی به دلیل حواشی پیش آمده برای ملوان بازی انجام نداد اما کافیست نگاهی بندازیم به عملکرد محمد عمری در فصل قبل در تیم ملوان. همین چند روز پیش امید نورافکن بازیکن سرباز تیم ملوان توانست با گلزنی از روی نقطه پنالتی 3 امتیاز را در هفته اول به جیب مازیار زارع اضافه کند.

بنظر میرسد همانند فصل قبل این فصل هم تیم ملوان و مازیار زارع از وجود بازیکن سرباز های با کیفیت مانند امید نور افکن سود خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز