خبرگزاری کار ایران

خیبر آماده است

مردان دیار لرستان خیال سقوط کردن ندارند

مردان دیار لرستان خیال سقوط کردن ندارند
کد خبر : ۱۵۱۷۷۱۶

تیم خیبر خرم آباد در اولین فصل حضورش در لیگ برتر خود را برای رقابت با تیم ها آماده کرده است و باید دید در پایان فصل چه جایگاهی را به خود اختصاص میدهند.

به گزارش ایلنا، تیم خیبر خرم آباد که با هدایت رضا مهاجری توانست با قهرمانی در لیگ آزادگان، برای اولین بار به سطح اول فوتبال ایران راه پیدا کند، خود را برای رقابت در این فصل از فوتبال ایران آماده کرده است.

رضا مهاجری مربی با تجربه تیم خیبر خرم آـباد که با تیم های مختلفی در لیگ برتر خلیج فارس حضور داشته است، بدون شک مهم ترین ماموریت او نگهداشتن این تیم لرستانی در لیگ است. او به خوبی میداند که کار بسیار سختی را دارد و در فصل نقل و انتقالات بازیکن های باتجربه را جذب کرده است.

سبز پوشان لرستانی با خرید های خارجی خود یعنی تونی باتیستا، آنتونی اکومو و کوین بولی تیم خود را تقویت کرده اند. البته درباره کیفیت این بازیکنان نیز شایعات زیادی به گوش میرسد در یکی از این موارد میشه به آنتونی اکومو اشاره کرد هافبک دفاعی که طبق آمار ترنسفر مارکت از آخرین بازی رسمی او چیزی حدود یکسال میگذرد! و مشخص نیست کادر فنی با چه معیاری این بازیکن را جذب کرده اند.

از خرید های داخلی تیم خیبر میتوان به فراز امامعلی اشاره کرد بازیکن جوانی که تجربه خوبی در لیگ برتر دارد و مهدی عبدی مدافع سابق هوادار را هم به خدمت گرفتن. مدیران تیم خیبر با مهدی کیانی هافبک با تجربه و کاپیتان این تیم نیز تمدید کردند. این بازیکن سابق تیم تراکتور بدون شک یکی از علت های صعود این تیم به لیگ برتر بوده است و حضورش میتواند به تیم لرستانی کمک زیادی بکند.

باید منتظر ماند و دید آیا خیبر خرم آباد همانند تیم شمس آذر قزوین میتواند در اولین فصل حضورش جواز ماندن در لیگ برتر را بگیرد یا خیر.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز