خبرگزاری کار ایران

اظهارات وزیر ورزش کارشناسی شده نبود؛

مصطفوی: کی‌روش چاره‌ای جز آوردن مثال ادینهو ندارد

مصطفوی: کی‌روش چاره‌ای جز آوردن مثال ادینهو ندارد
کد خبر : ۱۴۹۰۴۲

به هر صورت او وزیر ورزش است و باید به تیم ملی روحیه بدهد که کار خوبی است اما اگر حرف‌هایی که گودرزی می‌زند در جام جهانی عملی نشود، حرف‌هایش غیر کارشناسی خواهد بود.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران گفت: اگر اظهارنظرها کارشناسانه باشد، باید با گفته‌های گودرزی در مورد عملکرد تیم ملی در جام‌جهانی متفاوت باشد.

داریوش مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: وزیر ورزش صحبت‌هایی را در مورد نتایج تیم ملی در جام جهانی کرده، اما باید دید با چه دیدی در مورد این موضوع صحبت کرده است. اگر حرف‌ها و اظهار‌نظرها کارشناسانه باشد، باید با گفته‌های او متفاوت باشد. به هر صورت او وزیر ورزش است و باید به تیم ملی روحیه بدهد که کار خوبی است اما اگر حرف‌هایی که گودرزی می‌زند در جام جهانی عملی نشود، حرف‌هایش غیر کارشناسی خواهد بود.

وی افزود: هر کاری یک ابزاری می‌خواهد و ما برای جام‌جهانی ابزار لازم مثل اردوهای خوب، بازی‌های تدراکاتی خوب و لیگ قوی و منظم نداشته‌ایم. از لحاظ اصول کار ما در حد تیم سی و دوم جام‌جهانی هستیم و قبل از قرعه‌کشی مرحله نهایی همه تیم‌ها دوست داشتند در جام‌جهانی با ما همگروه باشند چون کار کارشناسی کرده‌اند، ما هم اینطوری کارشناسی کرده‌ایم. من بالای ۵۰ سال است در فوتبال هستم و این روش گودرزی را نمی‌پسندم.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران اظهار داشت: ما لیگ منظمی نداریم و بازیکنان ما محدود هستند. بوسنی ۲۲ بازیکن در سطح اول اروپا دارد و این حرف‌هایی که وزیر ورزش می‌زند، کارشناسی‌شده نیست. می‌شود گفت هدف گودرزی روحیه دادن به مردم است، اما ما هم که از اهالی فوتبال هستیم وظیفه داریم واقعیت را به مردم بگوییم. به هر حال امیدوارم تیم ما همانطور که وزیر ورزش پیش‌بینی کرده، در جام‌جهانی نتیجه بگیرد.

وی افزود: اینگونه حرف‌زدن وزیر ورزش توقعات را بالا می‌برد و اگر تیم ملی از گروهش صعود نکند، مردم سرخورده می‌شوند اما گودرزی ضمن اینکه به تیم ملی روحیه می‌دهد، باید امکانات ما را هم ببیند و با توجه به امکاناتی که داریم صحبت کند، اما او بدون در نظر گرفتن امکانات فوتبال ما صحبت کرده و تزریق روحیه مختصری به تیم ملی کرده، اما وقتی این حرف‌ها را می‌زنند باید امکانات هم فراهم کنید.

مصطفوی در پایان گفت: بحثحضور ادینهو در تیم ملی ایران مطرح شده که این کار را همه دنیا می‌کنند به خصوص در کشورهای عربی که سرآمد آنها قطر است. با این لیگی که ما داریم، کی روش چاره‌ای جز این ندارد چون کسی را معرفی نکرده‌ایم. یک روزی کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا، خداداد عزیزی و احمدرضا عابدزاده به فوتبال ما معرفی می‌شد اما امروز پدیده‌ای نداریم. کی روش می‌داند خارجی‌ها تاکتیک‌پذیرتر هستند و به نظرم ادینهو بازیکن خوب، تاکتیک‌پذیر و فرصت‌طلبی است و از اکثر بازیکنان ملی لیگ ما بهتر است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز