خبرگزاری کار ایران

آسیب‌دیدگی نگذاشت طلا بگیرم؛

ارزنده: برای موفقیت‌های بیشتر نیاز به تزریق بودجه داریم

ارزنده: برای موفقیت‌های بیشتر نیاز به تزریق بودجه داریم
کد خبر : ۱۴۸۱۴۶

اگرچه نماینده کویت طلای این رقابت‌ها را بدست آورد ولی کشور چین همیشه یکی از رقبای اصلی ماست و پرنده‌های خوبی دارد.

پرنده تیم ملی دوومیدانی کشورمان در حالی در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا مدال نقره را به گردن آویخت که اگر مشکل آسیب‌دیگی نداشت قطعا گردن آویزش طلایی بود.

به گزارش ایلنا، محمد ارزنده با بیان این مطلب گفت: این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا از لحاظ رکوردها جهش قابل ملاحظه داشت که به نوبه خود سطح رقابت‌ها را بالا برد. اگرچه در مسابقات قهرمانی آسیا همیشه کشورها با بهترین‌هایشان در آن حاضر می‌شوند اما این‌بار با در پیش بودن مسابقات قهرمانی جهان، آمادگی رقبا بیشتر از دوره‌های قبل بود. ایران یکی از قدرت‌های دوومیدانی آسیا است اگر باور کنیم.

قهرمان دوومیدانی کشورمان درخصوص رقبای اصلی خودش اظهار داشت: اگرچه نماینده کویت طلای این رقابت‌ها را بدست آورد ولی کشور چین همیشه یکی از رقبای اصلی ماست و پرنده‌های خوبی دارد.

ارزنده با بیان اینکه مدالش تنها مدال تاریخ پرش طول کشورمان است، خاطرنشان کرد: اگر آسیب‌دیدگی نداشتم الان به جای نقره مدال طلا بر گردنم آویزان بود.

وی با اشاره به مشکلات مالی که فدراسیون با آن دست به گریبان است می‌گوید: ما برای موفقیت‌های بیشتر نیاز به تزریق بودجه داریم اگرچه در فدراسیون دوومیدانی همه دست به دست هم داده‌اند تا ملی‌پوشان بتوانند با تمام توان در عرصه‌های بین‌المللی حاضر شوند ولی ما برای نشستن در جایگاه اول آسیا به حمایت های مالی بیشتری احتیاج داریم.

ارزنده در پاسخ به این سئوال که برای بازی‌های آسیایی اینچئون چه برنامه دارد، تصریح کرد: مربی روسی‌ام که من بخش اعظم موفقیت‌هایم را وابسته به او می‌دانم برای ۲ هفته استراحت به کشورش سفر کرده که پس از بازگشت از مرخصی، اردوهایم تا زمان بازی‌ها ادامه خواهد داشت، در کنار آن ۳ تا ۴ مسابقه جایزه بزرگ در اروپا پیش‌بینی شده که در صورت شرکت در آنها مطمئنم که می‌توانم یکی از سکونشینان بازی‌های آسیایی باشم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز