خبرگزاری کار ایران

در مراسم اختتامییه رالی خانوادگی عنوان شد؛

آقامیر: نگاه ما توجه به تمامی رشته‌ها و سلایق اجتماعی است

کد خبر : ۱۴۳۷۰۳

راسم اختتامیه مسابقات رالی خانوادگی منطق ۲۲ گانه شهرداری که چندی پیش به همت سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد، عصر پنجشنبه در سالن رنگین کمان پارک ترافیک برگزار شد.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: نگاه ما در این سازمان تک بعدی و تک رشته ای نیست و به تمامی رشته های ورزشی توجه یکسان داریم.

به گزارش ایلنا، مراسم اختتامیه مسابقات رالی خانوادگی منطق ۲۲ گانه شهرداری که چندی پیش به همت سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد، عصر پنجشنبه در سالن رنگین کمان پارک ترافیک برگزار شد.

در این مراسم، سید محمد آقامیر رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران و خسروی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۵ به همراه شرکت کنندگان در رالی خانوادگی به همراه خانواده هایشان حضور داشتند که به برترین های این رویداد فرهنگی ورزشی جوایزی اهدا شد.

در ادامه این مراسم، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر در مورد رالی خانوادگی گفت: روزی که مسابقات رالی آغاز شد، هوا بارانی بود. در آن روز آقایان خسروی، چشمی زاده، شکفته و خانم شفیعی حضور داشتند و بسیار تلاش کردند تا این رویداد به خوبی برگزار شود. حالا هم در مراسم اختتامیه شاهد هوای سرد و برفی هستیم که این دو اتفاق در نوع خود جالب است.

سید محمد آقامیر ادامه داد: این نوع کارها ارزشمند است و می بایست ادامه پیدا کند. خوشبختانه استقبال شهروندان و همچنین تقاضای کارکنان شهرداری مناطق، ما را تشویق کرد که رالی خانوادگی را روز جمعه(۱۸ بهمن ماه جاری) هم برگزار کنیم.

وی با اشاره به اهداف سازمان ورزش شهرداری تهران در راه نهادینه کردن ورزش در میان عموم مردم به خصوص خانواده ها خاطر نشان کرد: تلاش ما در سازمان ورزش این است که با رویکردی فراگیر، تمامی سلایق اجتماعی را در امر ورزش مشارکت دهیم. ما در توسعه ورزش همگانی نگاه تک بعدی و تک رشته ای نداریم. شاید در نگاه اول برخی ها به دنبال فوتبال، فوتسال و ورزش های توپی باشند، اما ما در راستای اهداف مان ۳۰ رشته ورزشی را به صورت همگانی فعال کرده ایم و معتقدیم برنامه هایمان می باست هرچه بیشتر باعثافزایش انگیزه خانواده ها برای روی آوردن به ورزش باشد.

آقامیر با بیان این که توجه به ورزش های بومی و محلی یکی از رویکردهای سازمان ورزش شهرداری است، ادامه داد: گسترش و ترویج ورزش های بومی و محلی تحت عنوان جشنواره ورزش خانوادگی مدتی است که اجرا می شود که این مساله باعثنزدیکی بیشتر اعضای خانواده به هم و سپری کردن اوقاتی شاد و مفرح در کنار یکدیگر شده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز