خبرگزاری کار ایران

آیا روابط حسنه با دولت کارساز می‌شود؛

تکاپوی ناطق‌نوری برای اخذ مجوز حضور در انتخابات بوکس

تکاپوی ناطق‌نوری برای اخذ مجوز حضور در انتخابات بوکس
کد خبر : ۱۴۱۹۴۹

ناطق براساس قانون نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند، اما سخت به دنبال این است که به هر نحو ممکن، مجوز حضور در مجمع را به دست آورد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس که قرار بود روز ۱۹ بهمن‌ماه جاری برگزار شود، لغو شد تا برای چندمین مرتبه، برپایی مجمع فدراسیون بوکس دچار تغییرات شود.

به گزارش ایلنا، چندی پیش مسئولان فدراسیون بوکس زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را روز ۲۰ اسفندماه اعلام کردند، اما بعد از مدتی روز ۲۶ بهمن زمان برپایی این مجمع اعلام شد تا اینکه در تغییری دوباره، ۱۹ بهمن به عنوان زمان نهایی برگزاری مجمع فدراسیون بوکس اعلام شد.

حالا در شرایطی که تنها ۶ روز تا زمان وعده داده شده باقی است، باز هم این مراسم به زمان دیگری موکول شد که گویا این بار بنا به تصمیم مسئولان وزارت ورزش و جوانان بوده، البته روز یک‌‌شنبه و در جریان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی، نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت‌ورزش اعلام کرد هنوز زمان برگزاری این انتخابات به فدراسیون بوکس اعلام نشده تا به این ترتیب ابهام در برپایی این مجمع بیشتر شود چراکه پیش از این مسئولان فدراسیون بوکس از برگزاری قطعی مجمع در روز ۱۹ بهمن خبر داده بودند.

علت اصلی این تعویق‌های مکرر این است که احمد ناطق‌نوری رئیس فدراسیون بوکس، هنوز نتوانسته مجوز حضور در مجمع را دریافت کند چراکه وی بازنشسته است و طبق قانون نمی‌تواند در مجمع انتخابات شرکت کند. البته ناطق روابط خوبی با دولت جدید و به خصوص رئیس‌جمهور دارد و به همین دلیل بود که وزیر نفت چندی پیش وی را به عنوان مشاور عالی خود منصوب کرد. با این حال ناطق براساس قانون نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند، اما سخت به دنبال این است که به هر نحو ممکن، مجوز حضور در مجمع را به دست آورد.

گفتنی است، برای مجمع انتخابات فدراسیون بوکس علاوه بر احمد ناطق‌نوری رئیس فعلی این فدراسیون، اکبر احدی سرمربی تیم ملی بزرگسالان، عیسی گل‌محمدی سرمربی تیم پیوند ساپکو، روح‌الله حسینی قهرمان سابق تیم ملی و عارف صفری مسئول دبیرخانه فدراسیون بوکس ثبت‌نام کرده‌اند که نگاهی به نامزدها و مسئولیت‌هایشان نشان می‌دهد شانس ناطق‌نوری برای یک دوره ۴ ساله دیگر در فدراسیون بوکس تقریبا قطعی است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز