خبرگزاری کار ایران

فوتبال‌دستی ایران در جهان شناخته شده‌؛

مهربان: حضور مقتدرانه در میادین بین‌المللی مهمترین هدف ما است

مهربان: حضور مقتدرانه در میادین بین‌المللی مهمترین هدف ما است
کد خبر : ۱۴۱۳۹۰

راه‌اندازی این رشته در ارگان‌ها و نهادهای سطح کشور را در دستور کار داریم و مقرر است که آموزش‌های لازم را برای علاقه‌مندان این رشته مهیا نماییم.

سرپرست جدید انجمن فوتبالدستی گفت: تشکیل تیم‌های ملی قوی برای آقایان و بانوان و حضور قدرتمند در مسابقات جهانی و بین‌المللی از مهمترین اهداف ما در این انجمن است.

به گزارش ایلنا، عبدالحسین دلداده‌مهربان با بیان این مطلب افزود: نظر به تاکید رئیس فدراسیون مبنی بر حضوری موثر در آوردگاه‌های بین‌المللی در نظر داریم با سرو سامان به شرایط مالی و جذب اسپانسر تیم ملی فوتبالدستی را به مسابقات جهانی فرانسه و اتریش که اردیبهشت و تیرماه سال آینده برگزار می‌شود، اعزام کنیم.

وی اظهار داشت: به همین منظور در نظر داریم فروردین‌ماه سال ۹۳ مسابقات سراسری انتخابی تیم ملی در ۲ رده آقایان و بانوان را برگزار کنیم و با شناخت نفرات برتر، هفته اول اردیبهشت اردوی آماده‌سازی تیم ملی را برپا خواهیم کرد.

مهربان برگزاری همایش پیشکسوتان و مسئولان کمیته‌های استانی را اولین اقدام این انجمن تحت مدیریت جدید خواند و تصریح کرد: طبق برنامه قرار است در ایام مبارک دهه فجر در شهرستان ساری همایش پیشکسوتان و مسئولان کمیته‌های استانی را درخصوص موانع و مشکلات فوتبالدستی و راه‌های توسعه و گسترش این رشته پرطرفدار در سراسر کشور را برگزار کنیم.

وی افزود: در این راستا راه‌اندازی این رشته در ارگان‌ها و نهادهای سطح کشور را در دستور کار داریم و مقرر است که آموزش‌های لازم را برای علاقه‌مندان این رشته مهیا نماییم.

سرپرست انجمن فوتبالدستی ارتقای سطح داوری و مربیگری فوتبال‌دستی را مهم توصیف کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه فوتبال‌دستی ایران در سطح جهان جایگاه شناخته شده‌ای دارد، لذا باید مربیان و داوران کشورمان هم با علم روز دنیا آشنا شده و مدارج بین‌المللی را طی کنند و برای ارتقای سطح آنها هم برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: برگزاری لیگ فوتبال‌دستی که قرار است برای اولین بار برگزار شود یکی دیگر از راهکارهای گسترش و تعمیم این رشته است که بعد از رقابت‌های جهانی این مسابقات را برپا خواهیم کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز