خبرگزاری کار ایران

ورمقانی: توسعه موی تای نیازمند حمایت مالی است/ ایجاد دست اندازهای متعدد با تداوم تصمیمات غیرکارشناسی

ورمقانی: توسعه موی تای نیازمند حمایت مالی است/ ایجاد دست اندازهای متعدد با تداوم تصمیمات غیرکارشناسی
کد خبر : ۱۳۴۰۱۳۹

دبیر کمیته برنامه ریزی موتای درخواست حمایت مالی کرد.

به گزارش ایلنا، جواد نصیری نماینده موی تای ایفما در ایران به همراه ایمان غیاثوند مدیر تیم های ملی، صبح امروز دوشنبه ۲۲ اسفندماه، نشستی را با حضور فرامرز ورمقانی سرپرست اسبق باشگاه نفت و دبیر کمیته برنامه ریزی این رشته در کشور برگزار و در مورد موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر کردند.

در این جلسه فرامرز ورمقانی با تاکید بر پتانسیل بالای مدال آوری موی تای گفت: این رشته در کشورمان، ورزشکاران شایسته و مستعد بسیاری را در اختیار دارد که در صورت توجه و حمایت لازم مسئولان، این توانایی را دارند که در رویدادهای مهم پیش رو همچون مسابقات جهانی، افتخارات ارزشمندی را برای ایران به ارمغان آورند.

دبیر کمیته برنامه ریزی موی تای ایفما سپس افزود: ورزش موی تای در کشور از ظرفیت قهرمانی بالایی برخوردار است؛ با این حال توسعه آن نیازمند حمایت مالی است. در حال حاضر ایران از قدرتهای اصلی موی تای در جهان محسوب می شود، اما ورزشکاران این رشته با مشکلات مالی مواجه هستند و حتی ناچارند هزینه مسابقات را از بودجه شخصی و مشارکتهای مردمی تامین کنند.

ورمقانی ادامه داد:  علاوه بر مشکلات مالی، تداوم تصمیمات غیرکارشناسی برخی مسئولان در قبال این ورزش نیز باعث شده تا دست اندازهای زیادی در مسیر توسعه موی تای ایران و همچنین اعزام قهرمانان این رشته به رویدادهای برون مرزی ایجاد شود.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی انتِظار می رود که شرکتها، نهادها و صاحبان صنایع با حمایت از ورزشکاران رشته موی تای نقش موثری در توسعه ورزش ایفا کرده و آینده قهرمانی ایران را در جهان تضمین کنند.

سرپرست اسبق تیم تنیس باشگاه پرسپولیس و حامی مالی تیم والیبال این باشگاه سپس یادآور شد: بدون شک فتح سکوهای جهانی نیازمند داشتن قهرمانان توانمند است و ضرورت رسیدن به این هدف، در گرو حمایت از قشر قهرمان و رفع نیازها و دغدغه های مالی آنها است.

وی خاطرنشان کرد: به رغم همه این معضلات و کمبودها، موی تای ایفما در ایران با مدیریت جواد نصیری توانسته به توفیقات ارزشمندی در عرصه های داخلی و بین المللی دست یابد که جای تقدیر فراوان دارد.. انشالله ما نیز با برنامه ریزی مناسب و رایزنی با شرکتهای مختلف در تلاش برای جلب مشارکتهای مردمی و ترغیب حامیان مالی برای پشتیبانی از قهرمانان هستیم تا از این طریق شاهد تقویت روحیه و انگیزه آنها برای اثبات شایستگی هایشان در میادین مهم و اهتزاز پرچم سه رنگ ایران باشیم.

ورمقانی در پایان تاکید کرد: حضور و عضویت در خانواده بزرگ موی تای ایفما ایران برای بنده یک افتخار ارزشمند تلقی می شود.انشالله با بهره مندی از ظرفیت های موجود، تمام توان خود را به کار خواهم بست تا گامی موثر برای رفع نیازها و مشکلات مالی قهرمانان در مسیر اعزام های برون مرزی  برداشته شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز