خبرگزاری کار ایران

۳ مسابقه سخت با مدعیان قهرمانی داریم؛

خسرویار: ۴ جودوکار ما از این هفته می‌توانند در لیگ مبارزه کنند

خسرویار: ۴ جودوکار ما از این هفته می‌توانند در لیگ مبارزه کنند
کد خبر : ۱۳۳۲۰۷

از سازمان لیگ خواستیم یا بازی‌های ما را لغو کنند و یا مسابقات کمتری برای ما در نظر بگیرند اما مسئولان سازمان لیگ گفتند چون می‌خواهند لیگ را ۵ هفته‌ای به پایان برسانند

در شرایطی که ورزش جودو با مشکلات شدید مالی روبروست، تیم میزان خراسان‌شمالی ۴ جودوکار خارجی را به خدمت گرفته، هر چند که سرمربی این تیم می‌گوید این ۴ بازیکن قراردادهای سنگینی ندارند.

به گزارش ایلنا، هفته دوم از لیگ برتر جودو، روز چهارشنبه هفته جاری در سالن شهیدان افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود که طبق برنامه سازمان لیگ، تیم میزان خراسان‌شمالی در ۳ دیدار دشوار به مصاف تیم‌های ثامن‌الحجج، دانشگاه آزاد و گاز ایلام می رود.

کورش خسرویار سرمربی تیم میزان درخصوص هفته دوم لیگ برتر جودو به ایلنا گفت: ما این هفته با تیم‌هایی بازی داریم که هرسه مدعی قهرمانی هستند. البته شرایط تیم ما هم خوب است و فقط کمی خستگی ممکن است بچه‌ها را اذیت کند.

وی افزود: چندی پیش تیم کوراش خراسان شمالی به عنوان نماینده ایران به مسابقات جهانی ترکیه اعزام شد که اکثر اعضای تیم بچه‌های تیم میزان بودند. به همین دلیل از سازمان لیگ خواستیم یا بازی‌های ما را لغو کنند و یا مسابقات کمتری برای ما در نظر بگیرند اما مسئولان سازمان لیگ گفتند چون می‌خواهند لیگ را ۵ هفته‌ای به پایان برسانند، با درخواست ما موافقت نکردند.

خسرویار با اشاره به حضور بازیکنان خارجی در ترکیب تیم میزان خاطرنشان کرد: ما با ۴ جودوکار اهل ارمنستان و تاجیکستان قرارداد بسته‌ایم. در وزن ۶۰ - موسیسیان، در وزن ۶۶ - تیگران واروسیان از ارمنستان، در وزن ۱۰۰ - پرویز سوبیروف و در وزن ۱۰۰ + محمد عبدالرحمانف از تاجیکستان را به خدمت گرفته‌ایم.

سرمربی تیم جودوی میزان ادامه داد: البته براساس قوانین لیگ، ما در هر مسابقه تنها می‌توانیم از دو بازیکن استفاده کنیم و به همین دلیل در بازی‌های این هفته با ترکیب متفاوت مقابل حریفانمان قرار می گیریم.

رئیس هیات جودوی استان خراسان شمالی در مبلغ قرارداد این جودوکاران خارجی نیز اظهار داشت: اینها بازیکنان گران‌قیمتی نیستند و به اندازه سایر جودوکاران حاضر در لیگ پول می‌گیرند. ما مثل تیم‌های فوتبال یا والیبال و بسکتبال نیستیم که پول‌های هنگفت به بازیکنان خود بدهیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز