خبرگزاری کار ایران

با مشکل تصویربرداری از لیگ جهانی حذف نمی‌شویم؛

خوش‌خبر: ولاسکو نمی‌تواند قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند

خوش‌خبر: ولاسکو نمی‌تواند قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند
کد خبر : ۱۳۲۵۴۱

نام او جزو گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی آرژانتین قرار گرفت اما تا این لحظه خود او هیچ صحبتی مبنی بر ترک ایران نکرده و اتفاقا سخت پیگیر بازی‌های تدارکاتی و اردوهای تیم ملی است.

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ولاسکو بدون توافق با فدراسیون نمی‌تواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند.

امیر خوش‌خبر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به خبر جدایی غریب‌الوقوع ولاسکو از سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان اظهار داشت: ‌ موضوع جدایی ولاسکو از تیم ملی از زمانی مطرح شد که نام او جزو گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی آرژانتین قرار گرفت اما تا این لحظه خود او هیچ صحبتی مبنی بر ترک ایران نکرده و اتفاقا سخت پیگیر بازی‌های تدارکاتی و اردوهای تیم ملی است.

وی ادامه داد: قرارداد ما با ولاسکو به نوعی است که اگر قرار باشد فسخ شود باید به صورت توافق طرفین باشد و این‌طور نیست که اگر او دلش نخواست دیگر با تیم ملی کار نکند، در سوی مقابل ما هم نمی‌توانیم قرارداد او را فسخ کنیم. مهم رضایت طرفین است.

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان با اشاره به برنامه های این تیم در راستای آماده‌سازی برای حضور در لیگ جهانی خاطرنشان کرد: ما به دنبال برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی هستیم و در همین زمینه مکاتباتی را نیز انجام داده‌ایم. اردوی ما نیز از اواخر اسفندماه انجام خواهد شد تاکنون بازی با روسیه و بلغارستان قطعی شده، ضمن اینکه ولاسکو به دقت بازی‌ها لیگ را زیر نظر دارد تا بازیکنان جدیدی را به تیم ملی دعوت کند.

وی درخصوص نحوه تصویربرداری از مسابقات لیگ جهانی و احتمال حذف ایران از این مسابقات به خاطر عدم تصویربرداری مناسب گفت: در این زمینه آقای داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون با صدا و سیما مذاکراتی انجام داده و از سوی دیگر مسئولان فدارسیون جهانی والیبال نیز اقداماتی را انجام می دهند تا مشکل تصویربرداری در کشور ما حل شود ولی آنچه مسلم است اینکه ایران بخاطر مشکل تصویربرداری از لیگ جهانی کنار نخواهد رفت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز