خبرگزاری کار ایران

با دعوت از تمام واجدین شرایط؛

کمیته ملی المپیک برای ثبت‌نام مجمع انتخابی فراخوان داد

کد خبر : ۱۳۰۲۴۰

کاندیداهای محترم برای ثبت‌نام می‌توانند از روز شنبه ۳۰ آذرماه(از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۵:۳۰) به مدت ۱۵ روز یعنی تا پایان وقت‌اداری شنبه ۱۴دی‌ماه به دفتر دبیرکل کمیته ملی المپیک مراجعه نمایند.

با توجه به برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک در روز دوشنبه ۳۰ دی‌ماه کمیته ملی المپیک طی فراخوانی از تمامی کاندیداهای حائز شرایط برای ثبت نام جهت حضور در مجمع انتخابی دعوت به عمل می‌آورد.

به گزارش ایلنا، با توجه به برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک برای دوره ۴ ساله آتی از تمامی کاندیداهای حائز شرایط برای ثبت نام جهت حضور در مجمع انتخابی دعوت به عمل بعمل می‌آید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز شخصاً به کمیته ملی المپیک مراجعه و ضمن دریافت و تکمیل فرم‌های مخصوص ثبت نام، کاندیداتوری خود را برای کرسی مربوطه اعلام نمایند.

بنابراین کاندیداهای محترم برای ثبت‌نام می‌توانند از روز شنبه ۳۰ آذرماه(از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۵:۳۰) به مدت ۱۵ روز یعنی تا پایان وقت اداری شنبه ۱۴دی ماه به دفتر دبیرکل کمیته ملی المپیک مراجعه نمایند.

مدارک لازم برای ثبت نام:

۱ - فرم تکمیل شده ثبت نام

۲ - بیوگرافی

۳ - اصل شناسنامه وکپی کلیه صفحات

۴-۳ قطعه عکس رنگی ۳ × ۴

۵ - اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی

۶ - معرفی نامه رسمی در صورت شرکت به عنوان نماینده فدراسیون به همراه صورت‌جلسه مربوطه

۷ - اصل حکم مسئولیت و کپی آن

ضمنا تا تاریخ ۲۳ / ۱۰ / ۹۲، بیوگرافی کاندیداهای حائز شرایط برای کلیه اعضای مجمع ارسال خواهد شد تا با اطلاع کافی از سوابق و تجربه کاندیداها نسبت به انتخاب آنها اقدام نمایند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز