خبرگزاری کار ایران

بازی با ایتالیا انتقامی نخواهد بود؛

ظریف: بازیکنان ایران هراسی از بازی با تیم‌های بزرگ ندارند

ظریف: بازیکنان ایران هراسی از بازی با تیم‌های بزرگ ندارند
کد خبر : ۱۲۶۰۱۷

با توجه به تجربه‌ای که در مسابقات گذشته در رویارویی با حریفان بزرگ داشتیم می‌توانیم انتظار یک بازی خوب از تیم ملی داشته باشیم.

قرعه‌کشی لیگ‌جهانی والیبال صبح یکشنبه در لوزان سوئیس برگزار شد و تیم ملی ایران در این رقابت‌ها در گروه اول جای گرفت و باید به مصاف تیم‌های برزیل، لهستان و ایتالیا که از مدعیان قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها هستند، برود.

فرهاد ظریف که از تیم ملی کناره‌گیری کرده حالا به عنوان لیبروی سابقی که این بازی‌ها را باید از خانه تماشا کند درباره قرعه‌کشی لیگ جهانی و تیم‌های همگروه ایران با خبرنگار ایلنا گفت‌وگویی را انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

قرعه‌کشی لیگ جهانی برگزار شد و تیم ملی ما باید به مصاف تیم‌های بزرگی چون ایتالیا برزیل و لهستان برود. قرعه ایران چطور بود؟

قرعه‌کشی خوبی انجام شد و خدا را شکر تیم ملی با حریف‌های خوبی همگروه شده که می‌تواند به روند پیشرفت تیم کمک کند. ما باید منتظر بازی‌های خوبی از تیم ملی باشیم. با توجه به تجربه‌ای که در مسابقات گذشته در رویارویی با حریفان بزرگ داشتیم می‌توانیم انتظار یک بازی خوب از تیم ملی داشته باشیم.

اولین بازی تیم ملی ۹ خرداد ۹۳ با ایتالیا است؛ با توجه به اینکه ما در لیگ جهانی سال گذشته و جام قهرمانان قاره‌ها در ژاپن این تیم را شکست دادیم، آیا این بازی برای ایتالیایی‌ها جنبه انتقامی خواهد داشت؟

اینکه ایتالیا شکست را از ایران تجربه کرده دلیلی برای اینکه به خاطر گرفتن انتقام پا به میدان بگذارد نیست. این صحبت‌ها بیشتر مسائل حاشیه‌ای است که مطرح می‌شود. بدون شک در رقابت‌هایی اینچنین هر تیمی با تمام توان و به امید انجام یک بازی عالی و تماشاگرپسند پا به میدان می‌گذارد.

دومین رویارویی تیم ملی با برزیل است، با توجه به شکستی که از این تیم در مسابقات قهرمانان قاره‌‌ها تجربه کردیم این بار شاگردان ولاسکو چطور به مصاف این تیم می‌روند؟

تیم برزیل یکی از اسطوره‌ها و از پرافتخارترین تیم‌های دنیا است. تیم ملی با توجه به بازی‌های خوبی که در رقابت‌های پیشین از خودش به جا گذاشت هیچ هراسی از رویارویی مجدد با تیم‌های بزرگ ندارد. البته با یک برنامه‌ریزی مناسب از سوی کادرفنی و شخص ولاسکو می‌تواند یک عملکرد عالی در مقابل برزیل داشته باشد.

تیم ملی در این دوره از رقابت‌ها باید به مصاف لهستانی برود که در مسابقات جام بین قاره‌ای شرکت نداشت، آیا تیم ملی با شناخت کافی به مصاف لهستان می‌رود؟

تیم ملی ایران در گذشته با تیم لهستان رو به رو شده و بازیکنان ما با یک شناخت کافی به مصاف لهستان می‌روند، البته قابل ذکر است که والیبال تیم‌های اروپایی تقریبا شبیه سبک والیبال ایران است و این به انجام یک بازی راحت کمک می‌کند.

تیم ملی در شرایطی به استقبال لیگ آینده می‌رود که شما را به عنوان یک لیبروی با تجربه در ترکیب ندارد. با توجه به تجربه کم لیبروهای جدید شرایط تیم را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

مسلما بازیکنان جدیدی که قرار است در پست لیبرو بازی کنند تجربه کافی را برای به مصاف بل تیم‌های بزرگ ندارند اما حضور در لیگ جهانی فرصتی است که بتوانند تجربه‌های لازم را در این پست کسب کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز